[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
jeugdscheidsrechter.nl - Toon onderwerp - Bekerwedstrijd :mogen wisselspelers de strafschoppen nemen?
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 feb 2019, 08:33

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Bekerwedstrijd :mogen wisselspelers de strafschoppen nemen? 
Auteur Bericht
Toeschouwer

District:
Groep:
Bericht Bekerwedstrijd :mogen wisselspelers de strafschoppen nemen?
Betreft na gelijk spel reguliere speeltijd.
Kan hier niets over terugvinden wel ovder ABBA system, vroeger stond er iets van alleen de spelers die na reguliere tijd op veld stonden de strafschoppen moesten nemen.
Betreft amateurs/jeugd O19 en mogen doorlopend 5 man wisselen.
Geen rugnummers en er wordt niets gestregistreerd wie er wissel staan . zolang betreffende wissels en spelers maar op het wedstrijdformulier staan.
Ik heb alle de spelregels van de normale wedstrijden en bekerwedstrijden doorgelezen en kan hier niets over terug vinden.
Dus wie kan mij verder helpen.
Ik zou nu zeggen ja het mag , maar het was dus de discussie tijdens wedstrijd afgelopen zaterdag.
gr Leo

17 dec 2018, 15:08
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

District:
Groep:
Bericht Re: Bekerwedstrijd :mogen wisselspelers de strafschoppen nem
Dat de regels rond wisselen iets soepeler zijn lijkt me geen reden dit door te trekken naar de strafschoppenserie:
- de elf die na 90 of 120 minuten op het veld staan nemen de penalty's
- mocht er een partij met minder spelers zijn, dan moet de ander ook met dat aantal, er vallen dus daar speler(s) af
- wisselen mag niet (denk aan inbrengen spelers of met name keepers vlak voor einde wedstrijd!)
- Eén uitzondering: als de keeper niet meer verder kan, en je hebt nog wissels over, dan mag die tijdens de serie gewisseld worden.
Hij mag echter zelf geen penalty nemen. (ik verzin het niet, dit lijkt me nl erg lastig)

27 dec 2018, 04:51
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]