Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 14 dec 2017, 06:04

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Piepvlaggen 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: West 1
Groep: JC Za + G Zo
Bericht Piepvlaggen
Ik heb even een bericht van Facebook gekopieerd. Voor de mensen die geinteresseerd zijn in piepvlaggen maar geen 700 Euro willen uitgeven.

Speciaal voor de liefhebbers van piepvlaggen...

We kennen allemaal de (degelijke) piepvlaggen van Evrocom en de bijbehorende prijs van zo'n EUR 680,-
Persoonlijk vind ik dat nogal een behoorlijke prijs (er zit natuurlijk een leuk verdienmodel achter).

Onlangs kreeg ik van een collega ASR een piepvlag in m'n handen en dacht oprecht dat het een Evrocom piepvlag was. Het bleek een piepvlag van Hakemstore. Ik kon zelf even het verschil niet voelen en zien. Ook de bediening is (en voelt) hetzelfde als de Evrocom.

Ook losse onderdelen zijn eventueel los verkrijgbaar voor een vriendelijke prijs.

De complete set kost EUR 219,90 (gratis bezorgkosten) en staat beter in verhouding tot hetgeen je krijgt. De bezorging duurt zo'n anderhalve week.

Elke vlag heeft een eigen tril- en piepsignaal. De vlag zelf trilt ook als je op de knop drukt, dit ter controle dat de vlag wel een signaal aan de SR geeft.

De SR kan de 'armband' instellen op trillen en/of piepen, het volume is regelbaar.

Meer info staat op http://www.hakemstore.com/index.php?rou ... uct_id=230

Omdat scheidsrechter zijn naast een hobby ook een vak is, en vakkennis kun je trainen waarmee je ook je eigen prestaties verbetert.
Like de pagina om op de hoogte te blijven: https://www.facebook.com/scheidsrechtersvak/

19 jun 2017, 12:17
Profiel
Pierluigi Collina

District: Landelijk
Groep: TTBV
Bericht Re: Piepvlaggen
Mochten er ge√Įnteresseerden zijn. Deze sets werken inderdaad perfect en er is echt geen verschil te merken tussen Ervocom en dit merk.
Ik heb inmiddels drie verschillende sets van dit merk kunnen gebruiken en ze waren alle drie van even goede kwaliteit.

Dus ondanks dat het uit een land komt waar je het niet direct van verwacht is de kwaliteit uitstekend!

22 jun 2017, 15:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]