Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 apr 2018, 07:05

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
DANA CUP 2009, het verslag 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Om 8 uur zaterdagochtend stonden we daar dan... Voor de flat van stephan heskamp staan we te wachten om te vertrekken naar het altijd mooie Hjorring. Na een bak koffie vertrokken Robert Jan, Laurens, Stephan,Walter,Maarten,Leon,Freek, Wesley( Heb je al een naam bedacht?) en Martin( Meneer PIJP) naar Denemarken, verwachtte reistijd volgens de tom tom.
8 en een half uur.

Maar de tom tom was toch niet zo zeker van zichzelf, omdat deze de aankomsttijd constant maar weer moest aanpassen. Na een lange reis en heel veel gezellig vrouwen kijken gedurende het Stau-fahren en het mislukken van het vinden van een goede binnendoorweg, arriveert de groep in Hjorring, na 9 uur 's-avonds. Niet als eerste, want de vrienden Gert-Jan, Niels, Raoul en Stefan L. ( allias centenbakkie) waren toen al gearriveerd.

Een dag later kwam daar een onverwachte collega bij, Jan, vergezeld door zijn broertje, kwamen het nederlandse gezelschap uitbreiden.
Om in de eerste avond de Deense cultuur maar wat op te snuiven gingen we natuurlijk eten in een..... Italiaanse pizzaria. Na de pizza zijn we de plaatselijke feesttent ingeweest om is wat lol te maken... waar de meeste pas om 2 uur uitrolden, op weg terug naar de tennishal en onze matrasjes, waar sommige mensen er 2 van hadden... Maar ik zal geen namen noemen ( Wesley, Robert-Jan ).

We waren natuurlijk niet de enige tent en gelukkig vond men het helemaal niet vervelend dat de Nederlanders zo lekker stil waren.. Jammer genoeg voor de andere mensen, die al wel sliepen, waren die Nederlanders niet zo stil.

Dit was de aankomst en de eerste avond...
Er zal nog veel volgen...
Maar nu nog ff niet ;)

Martin Oosterveer
West 2 Maassluis
Gaat hier niet zijn aanstellingen neerzetten omdat ik er al een topic voor heb ;)

25 jul 2009, 10:35
Profiel
Scheidsrechter op C-lijst

District: Zuid 1
Groep: ASR1 en TTAV
Bericht 
Ik ben benieuwd waarin dit gaat eindigen...

25 jul 2009, 17:29
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
ik zeg 1 ding!!!:

Sjalalalalalala, whoooo, whoooo, whooo, sjalalalala :rolleyes: :D

25 jul 2009, 21:22
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Dana cup dag 2 ( Zondag )

Nadat de eerste nacht erop zat gingen we de 2e dag langzaam aan bij komen van onze eerste kater.
Die kater gingen we verwerken in het zwembad, waar een wedstrijdje watervolleybal werd gespeeld en waar werd genoten van het heerlijke warmwater bad, de sauna, het stoomhok, en voor sommige de glijbaan.

Na het zwemmen dachten we wat cultuur op te gaan snuiven in het altijd mooie Frederikshavn. Dachten we, want er was werkelijk niks te beleven. Dus dan maar op weg naar Skagen. En in Skagen is het droog, lopen mooie vrouwen en is het relaxen en ontspannen.
Een aantal jongens gaan naar het noordelijkste punt van denemarken... en krijgen daar als beloningn natte voeten voor terug. Vervolgens terug naar de tennishal om een avondje te gaan pokeren en te ontspannen. In de avond nog ff de kroeg in, waar het Sja la la la door robert - jan is gedoopt tot het nieuwe Dana cup lied.

Een lekkere ontspannen dag, om daarna diep in de nacht weer terug tekomen.. wat kussens te pikken, dan weg te rennen, buiten opgesloten te worden, en vervolgens het kussen maar weer terug te geven.

Dana cup dag 3 ( Maandag )

Maandag was de dag van de optocht... Op de dag zelf hebben we weinig gedaan. Lekker ontspannen.. en dan omkleden voor de groepsfoto. Met alle DANA cup scheidsrechters op de foto, en natuurlijk presteren een aantal mensen het omhun ogen dicht te houden. Maar gelukkig stond ik er perfect op ! Daarna de optochht.. nadat we eerst een half uurtje hebben staan zingen bij de plaatselijke band ging de optocht beginnen... met natuurlijk de sfeermakende nederlanders voorop.

Daarna in het stadion de openingsceremonie... waar we natuurlijk voorop liepen.... toen kwam het optreden van de runner-up van de X-factor in Denemarken....
Nou ja optreden,... ik heb op de mini playbackshow betere optredens gezien... wat ze playbacjte dus, en toen de muziek uitviel konden ze niet eens verder zingen.
Maar de sfeer zat er goed in....
Daarna zijn we natuurlijk weer wat gaan drinken, en hebben we de Denen laten zien wat feesten is.....

Nou, later meer... en dan vast ook wat foto's ;)

Martin Oosterveer
West 2 Maassluis
Gaat hier niet zijn aanstellingen neerzetten omdat ik er al een topic voor heb ;)

25 jul 2009, 21:43
Profiel
Pierluigi Collina

District: West II
Groep: Elite zaal
Bericht 
Jullie weten toch wel dat katers niet van water houden!?! :P

Webmaster van de Vlaardingse Scheidsrechters Vereniging

25 jul 2009, 22:12
Profiel WWW
Assistent-Scheidsrechter

Bericht 
hallo danacup mensen .

het was weer een geslaagd toernooi .
heb weer leuke mensen ontmoet daar zoals onder andere martin (pijp me ff ) hahah.
ga helemaal stuk met die gozer .
en nog wel meerdere .

het was echt een sjalalala weekend door robert jan hij is mijn held together with GErt jan bakker ..!!

martin me kind ga trouwens heten daniella vind ik wel toepasselijk .
er zijn nog wat foto's geschoten niet zoveel jammer genoegvan mij kant maar ik was druk bezig met feesten ofcourse hier komt de link je kunt ze daar downloaden dat is het beste heb je een betere kwalitiet .

gr wesley MILFYWAY

<a href="http://picasaweb.google.nl/fvcs119/Danacup2009#" target="_blank">http://picasaweb.google.nl/fvcs119/Danacup2009#</a>

26 jul 2009, 23:59
Profiel
Assistent-Scheidsrechter

Bericht 
wesley geway schreef:
hallo danacup mensen .

het was weer een geslaagd toernooi .
heb weer leuke mensen ontmoet daar zoals onder andere martin (pijp me ff ) hahah.
ga helemaal stuk met die gozer .
en nog wel meerdere .

het was echt een sjalalala weekend door robert jan hij is mijn held together with GErt jan bakker ..!!

martin me kind ga trouwens heten daniella vind ik wel toepasselijk .
er zijn nog wat foto's geschoten niet zoveel jammer genoegvan mij kant maar ik was druk bezig met feesten ofcourse hier komt de link je kunt ze daar downloaden dat is het beste heb je een betere kwalitiet .
gr wesley MILFYWAY

<a href="http://picasaweb.google.nl/fvcs119/Danacup2009#" target="_blank">http://picasaweb.google.nl/fvcs119/Danacup2009#</a>

moderator zouden jullie boor mij deze bericht weg kunnen halen nogmaals bedankt

groetjes wesley
ik dacht dat het een gesloten forum was

(deze bericht en de bericht van 23:59)

Laatst bijgewerkt door wesleygeway op 27 jul 2009, 00:47, in totaal 1 keer bewerkt.

27 jul 2009, 00:45
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
We hebben vorige week een absolute TOP week gehad. Iedereen heeft genoten en dat blijkt ook aan alle verhalen.

Voor mijn gevoel was dit zeker 1 van de mooiste edities, wat een sfeer.

Iedereen bedankt!!!

-------------------------------------------------------------------
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Alcides 100 jaar<!--colorc--></span><!--/colorc-->!! En vanaf nu de titel <!--coloro:#FFCC00--><span style="color:#FFCC00"><!--/coloro-->Koninklijk<!--colorc--></span><!--/colorc-->!

28 jul 2009, 11:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]