Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2018, 10:14

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Voetbaltoernooi "the good old" 29 & 30 Augustus 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Noord
Bericht 
Als ze jonge scheidsrechters zoeken moeten ze mij dus niet hebben, ik ben namelijk al oud. En daarnaast is dsitrict Noord dan alweer los met bekerwedstrijden (niet dat ik daarvoor word aangesteld).

18 jun 2009, 14:48
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Janneman schreef:
Als ze jonge scheidsrechters zoeken moeten ze mij dus niet hebben, ik ben namelijk al oud. En daarnaast is dsitrict Noord dan alweer los met bekerwedstrijden (niet dat ik daarvoor word aangesteld).

Je mag dan wat ouder van lichaam zijn, qua geestelijk vermogen ben je nog fris en fruitig :P

En waarom word jij daar dan niet voor aangesteld? Je bent net gepromoveerd dus weer nieuwe kansen :)

Laatst bijgewerkt door Onbekend op 18 jun 2009, 14:51, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jun 2009, 14:50
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Mennoroth schreef:
Je mag dan wat ouder van lichaam zijn, qua geestelijk vermogen ben je nog fris en fruitig :P

En waarom word jij daar dan niet voor aangesteld? Je bent net gepromoveerd dus weer nieuwe kansen :)

Ik zie de stap van 5 naar 5* nou niet direct als promotie, integendeel zelfs... maar das weer discussievoer voor een ander topic ;)

18 jun 2009, 15:09
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Ik heb ook een uitnodiging (mail) gehad, maar volgens mij hebben ze bijna iedereen uit regio West-1 aangeschreven. Ikzelf heb niet zoveel met pupillen wedstrijden; vond de Volkswagen Junior Masters een maandje geleden leuk om te fluiten (alleen D-pupillen) maar ik prefereer duidelijk senioren.

Mensen die wat meer info willen hebben > stuur maar een PB.

Laatst bijgewerkt door Indrid Cold op 18 jun 2009, 15:33, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jun 2009, 15:33
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

Bericht 
JochemP schreef:
Nouja, ik zie op de foto's van vorig jaar scheidsrechtertjes van 13 en vaders in spijkerbroek rondlopen als scheids, dus ik vraag me af of dat op uitnodiging gaat? xD

weet jij veel misschien is het toernooi wel professioneler geworden.

en wat is er mis met 13 jarige die op een beetje hoog niveau fluiten bij e/f de BVO's e en f spelen echt geen divisie want dat is er niet het hoogste is hoofdklasse en dat kun je als 13 jarige wel aan ( en ja ik spreek uit ervaring)

26/09/2009 09:00 28976 KZC'08 D3 - Elim D1 1-1

18 jun 2009, 19:39
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: Za2
Bericht 
Ja ik ook. Dat zou je aan kunnen, maar dan moet je daar wel de kwaliteiten voor hebben. Als ik het verhaal vsan Jochem enigzins begrijp was het niveau van die scheidsrechters niet zo heel hoog...

18 jun 2009, 20:14
Profiel
Pierluigi Collina

District: west 1
Groep: club
Bericht 
thom schreef:

en wat is er mis met 13 jarige die op een beetje hoog niveau fluiten bij e/f de BVO's e en f spelen echt geen divisie want dat is er niet het hoogste is hoofdklasse en dat kun je als 13 jarige wel aan ( en ja ik spreek uit ervaring)

niet elke dertienjarige kan het aan. omdat jij het wel kon (en met jou vast en zeker meerdere) wil dat niet zeggen dat iedere 13 jarige hoofdklasse e en f aankan. die kinderen kunnen een klein beetje voetballen, maar de ouders denken vaak dat hun kind al in de eredivisie speelt. en ook dat moet je aankunnen als scheids.

dat je de kinderen aankan is tot daar aan toe, maar je hebt de ouders ook nog

Scheidsrechtercoördinator vv de Blokkers

18 jun 2009, 20:30
Profiel WWW
FIFA scheidsrechter

District: Zuid-I
Groep: AV-2
Bericht 
Ik ben al 2 keer op dit toernooi geweest. Echt een super toernooi op een nog mooier complex waar met golfkarretjes gereden wordt. Jochem ik kan je wel vertellen dat het niveau verschil tussen Kennemerland D1 en een BVO D-team echt groot is. Tevens speelt ook de E-categorie op het hele veld en blijft dus alleen de F op klein veld over. Deze teams kan je echt niet vergelijken met amateurs, veel slimmer bij het ingaan van duels en het maken van overtredingen. Verder echt een super leuk toernooi en er kan alleen maar veel geleerd worden! Hele ervaring om het verschil tussen amateur teams en BVO's te zien!
@ thom--> Je denkt dat je de E aan kan maar dat verschil van niveau wat jij bij de D's heb gefloten is echt enorm groot!

Laatst bijgewerkt door Tm93 op 18 jun 2009, 21:34, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jun 2009, 21:32
Profiel
Pierluigi Collina

District: West I
Groep: AV-J3 Zondag
Bericht 
thom schreef:

Hey thom, ik bedoel absoluut niet dat 13-jarigen dat niet aankunnen, ik geloof namelijk dat ze dat best kunnen.
Wat ik bedoelde is dat er dus alleen maar officiele KNVB-scheidsrechters rondlopen...

Overigens ben ik teruggemaild door de organisatie, en ik ben beide dagen ingedeeld samen met VinzeOtten :D
Heb er al zin in! :)

19 jun 2009, 08:44
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

Bericht 
Heyhey,

In 2007 ben ik op dit toernooi geweest. Was goed geregeld en er liep echt niet alleen lokale jeugd rond. Toen ik floot liepen er ook geen vaders in spijkerbroeken rond.
Ik heb er een leuke tijd gehad, leek me wel leuk om even te melden. Ik had de mazzel met een leuke groep, nog nog tips gekregen van m'n collega's. Hing ook een relaxed sfeertje.

Voor wie gaat, veel plezier ;)

07 jul 2009, 21:31
Profiel
Pierluigi Collina

District: West I
Groep: AV-J3 Zondag
Bericht 
Wie gaan er nou precies allemaal van dit forum?
Alleen ik en Ab volgensmij? Vinze heeft ook al afgezegd :(

Laatst bijgewerkt door JochemP op 12 aug 2009, 16:14, in totaal 1 keer bewerkt.

12 aug 2009, 16:14
Profiel
Pierluigi Collina

District: West 1
Bericht 
Jawel ik ben aanwezig echter helaas alleen de 29e (ben ingedeeld bij de dtjes volgens de laatste mail)
de 30e heb ik een bekerwedstrijd Waterwijk C1- Omniworld C1 dit betreft een Almeerse derby ook leuk !

12 aug 2009, 18:11
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Ik zou trouwens de 29ste nu wel kunnen maar is er nog behoefte aan scheidsrechters? Weet iemand dat hier?

12 aug 2009, 19:00
Profiel
Pierluigi Collina

District: West 1
Bericht 
Janneman schreef:
Ik zou trouwens de 29ste nu wel kunnen maar is er nog behoefte aan scheidsrechters? Weet iemand dat hier?

Volgens mij moet je een mailtje sturen Jan op dit moment wordt er ge-inventariseerd hoeveel scheidsrechters er zijn ivm het bekerprogramma dat weekend.

12 aug 2009, 19:35
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Ab schreef:
Volgens mij moet je een mailtje sturen Jan op dit moment wordt er ge-inventariseerd hoeveel scheidsrechters er zijn ivm het bekerprogramma dat weekend.

Er is geen contactpersoon :unsure:

12 aug 2009, 19:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende