Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 jul 2018, 17:31

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Toernooi Vries (Drenthe) 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: 3
Bericht 
Dit jaar wordt op 30 en 31 mei (pinksterweekend) het 14e J&T voetbaltoernooi georganiseerd op de voetbalvelden in Vries (Drenthe).
Dit is een toernooi voor lagere elftallen en dames, waarbij de gezelligheid voorop staat.
Dit jaar doen er 16 heren- en 9 damesteams mee.

De wedstrijden worden op dit toernooi altijd geleid door een vaste groep scheidsrechters.
Door blessures en vakantie hebben wij echter op dit moment nog niet genoeg scheidsrechters.
Mijn vraag is of u een aantal scheidsrechters weet die 1 of 2 dagen zouden willen fluiten op dit toernooi. Voor beide dagen hebben wij nog 3 scheidsrechters nodig.

De scheidsrechters krijgen hiervoor een vergoeding en ook voor een hapje en een drankje wordt gezorgd. De wedstrijden op het toernooi duren 25 minuten. Het niveau van de deelnemende teams is ongeveer reserve 3 en 4e klasse.

Mocht je intresse hebben voor dit tournooi stuur mij dan even een PB.

Groet,
Fluitgast

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

25 apr 2009, 09:28
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Ik heb 3 jaar lang meegespeeld als speler op dit toernooi. Ik speelde trouwens wel met een team dat in de 7e of 6e reserve klasse uitkwam, maar toch konden we redelijk mee komen met de subtop op het toernooi.

Helaas kan ik er dit jaar echt niet bij zijn, omdat het tijdens pinksteren gepland is.

Wel wil ik dit toernooi enorm aanraden. Enorm veel gezelligheid, ook in de feesttent 's avonds, maar ook op het veld. Nooit echt gezeur gehad op het veld, veel sportiviteit.

Fluitgast ben jij daar ook actief geweest?

25 apr 2009, 20:19
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: 3
Bericht 
Nee.

Ik ben bestuurslid van de COVS Centraal Drenthe en daar is het verzoek neergelegt.
Ik kan helaas niet anders was ik wel gegaan.

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

Laatst bijgewerkt door Fluitgast op 26 apr 2009, 11:52, in totaal 1 keer bewerkt.

26 apr 2009, 11:18
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]