Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 okt 2018, 08:05

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Amsterdam Cup 2009 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Olympia Haarlem D12/D13

Robin Gansner, KNVB-Scheidsrechter West 1 !! <!--coloro:#000099--><span style="color:#000099"><!--/coloro-->Jeugdgroep 4<!--colorc--></span><!--/colorc--> !!

Uitslagen:
07-04-2010 | 18:45 uur | Comp | Hoofdklasse | Bloemendaal C1 - Castricum C1 | 5-0
10-04-2010 | 12:00 uur | Comp | 2e divisie | Stormvogels D1 - Omniworld D1 | 1-1
17-04-2010 | 14:15 uur | Comp | 1e klasse | VSV C2 - Limmen C1 | 1-3

Programma:

20 mei 2009, 10:59
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: West I
Groep: AV-J3 Zondag
Bericht 
Zit ik weer met hem opgescheept :angry:

:lol: :lol:

20 mei 2009, 17:31
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Zo, dat was me het dagje wel! :P
Prima verzorgd bij Olympia, met eigen kleedkamer en een volle koelkast in de bestuurskamer en bonnetjes voor broodjes en heel aardige mensen daar! :)

Raakte wel vermoeid aan het eind, en dat merk je aan rare beslissingen die je maakt (fluiten voor bewuste terugspeelbal terwijl dat het absoluut niet was) en een penalty voor hands die ik gaf terwijl ik het zelf niet zag (:angry:)

Voornemen voor morgen is even rustig na te denken bij elke beslissing die ik neem en die verdome brutale kale Engelse jochies eerder af te fluiten voor hun fysieke spel :P

Laatst bijgewerkt door JochemP op 23 mei 2009, 20:10, in totaal 1 keer bewerkt.

23 mei 2009, 20:10
Profiel
FIFA scheidsrechter

District: Zuid-I
Groep: AV-2
Bericht 
JochemP schreef:
Prima verzorgd bij Olympia, met eigen kleedkamer en een volle koelkast in de bestuurskamer en bonnetjes voor broodjes en heel aardige mensen daar! :)

Raakte wel vermoeid aan het eind, en dat merk je aan rare beslissingen die je maakt (fluiten voor bewuste terugspeelbal terwijl dat het absoluut niet was) en een penalty voor hands die ik gaf terwijl ik het zelf niet zag (:angry:)

Voornemen voor morgen is even rustig na te denken bij elke beslissing die ik neem en die verdome brutale kale Engelse jochies eerder af te fluiten voor hun fysieke spel :P

Waarom geef je dan een penalty als je het niet gezien hebt :lol:

23 mei 2009, 20:33
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Tm93 schreef:

Goeie vraag :ph34r: :ph34r:

23 mei 2009, 20:35
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Tm93 schreef:

JochemP schreef:
Goeie vraag :ph34r: :ph34r:

Kan gebeuren Jochem. Het is een lange warme dag geweest en zeker met die Engelse teams erbij toch ook indrukwekkend. Dat merk ik ook elke keer weer, dat buitenlandse teams fluiten toch wel iets extra's is. Dit kan leuk zijn, maar zeker ook vermoeiend en ook lastig. De andere taal, maar bovendien zijn zij het spelletje heel anders gewend te spelen.

Je moet je er gewoon overheen zetten en morgen er weer een leuke dag van maken :)
JochemP schreef:

Ik was bij DCG voor de B-junioren. Ook hier vond ik de verzorging goed. Lieve gastvrouw en genoeg te drinken en te eten en anders zorgde zij er wel voor.

's Ochtends moesten er eerst nog wat dingen organisatorisch geregeld worden, waar mijn collegascheidsrechters niet zo over te spreken waren. Ik daarentegen dacht: 'Ach het hoort er bij, waar maak je je druk om, nergens voor nodig, ik kom hier voor mijn plezier en het is mooi weer en er wordt gevoetbald ;) beter kan niet.'

Verder vielen me twee dingen op:
1) De Engelsen vliegen er vol in, maar zij accepteren het niet als de Nederlandse tegenstander fel het duel aan gaat. In de ogen van mij als Nederlandse scheidsrechter deden de Hollanders het fair en de Engelsen vaak niet, dus handelde ik daar naar.
2) De gemiddelde leeftijd van de overige scheidsrechters bij de B-junioren was wel enorm hoog. Ik vind dat zulk soort toernooien bezet moeten zijn door jonge ambitieuze scheidsrechters en niet door - met alle respect uitgesproken - oudere scheidsrechters die aan het einde van hun carrière staan. Maar als ik hoor dat Jan Beliën zijn hele lijst scheidsrechters moet opbellen om de bezetting maar enigszins rond te krijgen vind ik het jammer dat er niet meer scheidsrechters te porren zijn voor een dagje genieten van voetbal, zon en de wedstrijden begeleiden. Ik snap dat er voor velen nog nacompetitie programma is, maar dat lijkt me geen reden voldoende om nauwelijks scheidsrechters te kunnen vinden voor de Amsterdam Cup.

Ik heb in ieder geval zin in morgen: de finalerondes :D

Laatst bijgewerkt door Palko de Vink op 23 mei 2009, 21:25, in totaal 1 keer bewerkt.

23 mei 2009, 21:24
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Bij Olympia Haarlem gaat het prima, niveau is niet altijd even goed, maar ach.....

Robin Gansner, KNVB-Scheidsrechter West 1 !! <!--coloro:#000099--><span style="color:#000099"><!--/coloro-->Jeugdgroep 4<!--colorc--></span><!--/colorc--> !!

Uitslagen:
07-04-2010 | 18:45 uur | Comp | Hoofdklasse | Bloemendaal C1 - Castricum C1 | 5-0
10-04-2010 | 12:00 uur | Comp | 2e divisie | Stormvogels D1 - Omniworld D1 | 1-1
17-04-2010 | 14:15 uur | Comp | 1e klasse | VSV C2 - Limmen C1 | 1-3

Programma:

23 mei 2009, 21:34
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: West 1
Bericht 
Palko schreef:
2) De gemiddelde leeftijd van de overige scheidsrechters bij de B-junioren was wel enorm hoog. Ik vind dat zulk soort toernooien bezet moeten zijn door jonge ambitieuze scheidsrechters en niet door - met alle respect uitgesproken - oudere scheidsrechters die aan het einde van hun carrière staan. Maar als ik hoor dat Jan Beliën zijn hele lijst scheidsrechters moet opbellen om de bezetting maar enigszins rond te krijgen vind ik het jammer dat er niet meer scheidsrechters te porren zijn voor een dagje genieten van voetbal, zon en de wedstrijden begeleiden. Ik snap dat er voor velen nog nacompetitie programma is, maar dat lijkt me geen reden voldoende om nauwelijks scheidsrechters te kunnen vinden voor de Amsterdam Cup.

Tja Palko wat is oud ...........zelf ben ik 45 en volgens jou beleving waarschijnlijk stokoud maar ik fluit in principe alleen jeugd gewoon omdat ik dat het leukste vind niveau maakt mij niet uit. Ik ben het wel met je eens dat de jeugd voorrang moet krijgen (indien mogelijk). Maar zoals je zelf al aangeeft is het meestal al een probleem om zowiezo genoeg bezetting te krijgen.

De Amsterdamcup is inderdaad een leuk toernooi alleen ben ik niet zo te spreken over de organisator en met mij wel meer (als ik hier zo op het forum lees) dus dan zit je het jaar daarop met de gebakken peren want mensen komen gewoon niet meer als je je zaken niet afhandeld.

23 mei 2009, 21:40
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Nou clubscheids, ik vind jou heus niet stokoud hoor, maar als scheidsrechters de 60 passeren dan vind ik dat wel té eigenlijk. Ze doen het overigens prima hoor.

De organisator heeft duidelijk de benodigde informatie gecommuniceerd en geantwoord op mijn via mail gestelde vragen. Dus niks te klagen. Als een organisatie één keer wat minder goed heeft gedaan, doen ze niet altijd alles fout. Geef ze nog die kans. Alhoewel dat bij Expersport nu niet meer zal gaan vanwege hun faillissement.

23 mei 2009, 22:22
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: West 1
Bericht 
Palko schreef:
Als een organisatie één keer wat minder goed heeft gedaan, doen ze niet altijd alles fout. Geef ze nog die kans. Alhoewel dat bij Expersport nu niet meer zal gaan vanwege hun faillissement.

Het gaat daar al een tijdje niet zo goed en dat heb ik ook mogen ondervinden en dan ben ik er snel klaar mee.

Ik doe het voor mijn plezier en wanneer ik mij ga irriteren aan bijzaken is de lol er snel vanaf, bovendien zijn er genoeg andere leuke toernooien. Pas nog in Lelystad een G toernooi gefloten (ik had mijn spullen bij me en er kwam een scheidsrechter niet opdagen) echt een super dag gehad.

Overigens hoe kom je erbij dat ze failliet zijn?? er zijn problemen zover is wel duidelijk, en ze gaan er misschien mee stoppen. Je kunt ook een bedrijf beeindigen zonder failliet te gaan, ik hoop overigens niet dat ze failliet gaan want ondanks alles blijft het een mooi bedrijf natuurlijk.

Enne... even om misverstanden te voorkomen zo moeilijk ben ik niet er gaat altijd wel ergens iets mis natuurlijk.

23 mei 2009, 22:44
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Clubscheids69 schreef:
Overigens hoe kom je erbij dat ze failliet zijn?? er zijn problemen zover is wel duidelijk, en ze gaan er misschien mee stoppen. Je kunt ook een bedrijf beeindigen zonder failliet te gaan, ik hoop overigens niet dat ze failliet gaan want ondanks alles blijft het een mooi bedrijf natuurlijk.

Expersport is niet failliet, de Amsterdam Cup is echter wel hun laatste toernooi, hierna trekken ze zelf de stekker eruit!

24 mei 2009, 07:32
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Nounounounou, dat was me het dagje wel.

Zelf mn allereerste kaart ooit getrokken voor een Engelsman (rood) en een vechtpartij na mn laatste wedstrijd en verder veel schreeuwende coaches die woedend de bestuurskamer in komen rennen om protest aan te tekenen...

Morgen een verslag van mijn kant (waarin ik alleen ga op wat ik heb meegemaakt uit respect voor de andere scheidsrechters die er waren)

24 mei 2009, 21:10
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2