Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 aug 2018, 12:46

Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
'Bert Maalderink weg bij Studio Sport' 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: West II
Groep: J3
Bericht 
pirke12 schreef:
Oh keept Der Oliver niet meer in het duitse elftal dan ????
:P

De laatste competitiewedstrijd van Bayern was zijn laatste wedstrijd. Tevens ook van Markus Merk. Ze hebben toen na afloop nog van shirt gewisseld ;)

01 jul 2008, 14:30
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Groep: ZA02
Bericht 
dat klopt niet helemaal mario, laatste competitie wedstrijd wel ja maar samen met nog een speelr nemen ze ergens in azie geloof ik afscheid met een afscheidsduel.

01 jul 2008, 18:44
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: West 1
Bericht 
Bramhaar schreef:
De reactie bij die vermeende handsbal vond ik ook ver gaan. Ik weet zeker als daarvoor gefloten werd en een vrije schop werd toegekend hij meteen begon te zeiken dat de scheidsrechter zo pietluttig was. Zo kun je het ook nooit goed doen he.

Oke hij zit er nog wel eens naast wat betreft de regels daar stoor ik me ook wel eens aan, maar wat de handsbal betreft leek het er in eerste instantie toch wel op dat hij gelijk had. Als er voor hands gefloten wordt is het m.i ook een overtreding die een doelpunt voorkomt en dus rood! (als het anders is hoor ik het graag) Zelf dacht ik ook direct aan hands maar zelfs in de herhaling kon ik niet goed zien of het nu binnen of net buiten het strafschopgebied was .Dus was het een goede beslissing van de scheidsrechter om niet te fluiten.

01 jul 2008, 19:57
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
(bron: ad.nl)

BBC-legende Motson zwaait af

Met de finale op EURO 2008 kwam er niet alleen een einde aan een bijzonder voetbaltoernooi.

De voetbalwereld nam op het grote podium afscheid van een bijzondere stem; de Engelse BBC-commentator John Motson versloeg zondag voor het laatst een internationale finale en zal nooit meer op een EK of WK te horen zijn.

Vlak voor aanvang van de eindstrijd tussen Spanje en Duitsland stond Match of The Day-presentator Gary Lineker stil bij het afzwaaien van ‘s werelds bekendste voetbalstem. Voor wie de naam John Motson niets zegt: buiten zijn tv-commentaar verleende hij jarenlang zijn stem voor de voetbalgame FIFA Football.

Lineker somde een rijtje uit zijn indrukwekkende cv op. Sinds zijn debuut in 1971 was ‘Motty’ actief op 18 eindrondes (negen EK’s en negen WK’s), waarop hij 14 maal de finale versloeg. Ruim 1800 (!) wedstrijden voorzag hij van commentaar. En - saillant detail - in zijn lange ‘internationale’ loopbaan haalde de Engelse nationale ploeg niet eenmaal de finale op een EK of WK.

Toen Lineker vervolgens het woord gaf aan de legendarische verslaggever, counterde die op zijn beurt het feitenfestijn. ,,Maar ik was er nog niet toen dit stadion werd gebouwd’’, verwijzend naar het toneel waarop EURO 2008 werd afgesloten.

Het Ernst Happel Stadion opende zijn poorten in 1931, terwijl Motson in 1945 het levenslicht zag in Salford, Lancashire. Het genoemde rijtje kan overigens met nog veel cijfers worden aangevuld: meer dan 200 duels van Engeland en maar liefst 29 FA Cup-finales, om maar wat te noemen.

Motson - op 10 juli wordt hij 63 - zegt het internationale voetbal vaarwel, maar zal nog wel samenvattingen van de Premier League in het programma Match of the Day becommentariëren. Hij gaf aan te stoppen met live-commentaar, toen eind maart bekend werd dat de BBC haar live-rechten kwijtraakt. Daarmee gaat een voetbalgrootheid verloren. Dear, oh dear!

03 jul 2008, 12:05
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

Bericht 
John Motson, Desmond Lynam, Theo Koomen, Theo Reitsma, Rik de Saedeleer,

Dat zijn/waren tenminste commentatoren!

Nu moeten we het doen met Jeroen Grueter, Leo Oldenburger en aantal nobody's van RTL die ik al niet meer
van naam weet.. <_<

03 jul 2008, 13:08
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Dirk schreef:

Nu moeten we het doen met Jeroen Grueter, Leo Oldenburger en aantal nobody's van RTL die ik al niet meer
van naam weet.. <_<

Doorgaans vind Jeroen Grueter anders wel goed te doen als commentator.
Evert ten Apel, Jan Roelfs, Leo Oldenburg Albert Mantingh dat zijn pas dramatische grobbekuikens met een microfoon!

Het rijtje waar jij het over hebt klopt inderdaad als een bus... voeg ik Frank Reas aan toe oo zo'n kundig commentator

Laatst bijgewerkt door Dick op 03 jul 2008, 18:04, in totaal 1 keer bewerkt.

03 jul 2008, 18:02
Profiel
Pierluigi Collina

District: ZUID 1
Groep: 2
Bericht 
Dirk schreef:

van naam weet.. <_<

Zou zuliie Theo de broer zijn van zullie Klaar :) :P

03 jul 2008, 18:59
Profiel
FIFA scheidsrechter

District: Zuid 1
Groep: J4 / ASR 2 Zaterdag
Bericht 
Dirk schreef:

van naam weet.. <_<

Echt heerlijk die John Motson als commentator :)

Ik vind Jeroen Grueter toch een aardige commentator, samen met Frank Snoeks, die er toch wel boven uit steekt...

03 jul 2008, 21:12
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

Bericht 
Goed of slecht nieuws voor iedereen...

Bert Maalderink blijft toch bij de NOS

Bron FC Update: 14 augustus 2008

Het conflict tussen de NOS en verslaggever Bert Maalderink is uit de wereld. De Oranje-watcher van de publieke omroep diende vlak na het afgelopen Europees kampioenschap zijn ontslag is, maar na een aantal gesprekken met hoofdredacteur Maarten Nooter heeft Maalderink besloten om toch in dienst te blijven.

Maalderink diende zijn ontslag in. omdat hij een 'gebrek aan vertrouwen' voelde. Deze vertrouwensbreuk is nu gelijmd, waardoor Maalderink vanaf vrijdag, de dag waarop Bert van Marwijk zijn eerste Oranje-selectie bekend maakt, weer te horen is.

-----

Kan Bert straks ook weer mooi naar de persconferentie van San Marco, ook altijd leuk B)

14 aug 2008, 20:09
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: J3
Bericht 
Guus Marees schreef:
Goed of slecht nieuws voor iedereen...

Bert Maalderink blijft toch bij de NOS

Bron FC Update: 14 augustus 2008
Het conflict tussen de NOS en verslaggever Bert Maalderink is uit de wereld. De Oranje-watcher van de publieke omroep diende vlak na het afgelopen Europees kampioenschap zijn ontslag is, maar na een aantal gesprekken met hoofdredacteur Maarten Nooter heeft Maalderink besloten om toch in dienst te blijven.
Maalderink diende zijn ontslag in. omdat hij een 'gebrek aan vertrouwen' voelde. Deze vertrouwensbreuk is nu gelijmd, waardoor Maalderink vanaf vrijdag, de dag waarop Bert van Marwijk zijn eerste Oranje-selectie bekend maakt, weer te horen is.

-----

Kan Bert straks ook weer mooi naar de persconferentie van San Marco, ook altijd leuk B)

Ik hoorde er vandaag ook iets over op 3FM waar Bert aan de lijn hing toen. Maar nu gaat Bert dus ook weer naar het schaatsen :P

14 aug 2008, 21:43
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2