Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 dec 2018, 21:37

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Beenhakker: 'Bilić, stel je schoonmoeder op' 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Bron:Voetbalzone.nl

Veel kans geeft hij zijn eigen ploeg niet om zich alsnog te kwalificeren voor de kwartfinale op het EK, maar helemaal hopeloos is Leo Beenhakker ook niet. Polen mag dan wel afhankelijk zijn van het resultaat van aartsrivaal Duitsland, zelf moet het hoe dan ook zien te winnen van Kroatië om nog een kans te maken.

Na het beantwoorden van enige vragen van de toegestroomde pers kwam Beenhakker met een bijzonder voorstel voor zijn Kroatische collega. “Ik zal mijn vriend Bilić eens bellen met de vraag of hij zijn schoonmoeder in de spits op wil stellen,” grapte de Rotterdamse coach.

De bondscoach van de Kroaten diende zijn Nederlandse evenknie gevat van repliek. “Ik ben gescheiden, Leo,” wees hij dat voorstel van de hand. Wel liet Bilić eerder al weten alle spelers met een kaart achter de naam rust te gunnen. Derhalve zullen Dario Srna, Jerko Leko, Robert Kovač, Josip Å imunić en Luka Modrić maandag niet van de partij zijn.

Sportgroetend Indian Jerry

15 jun 2008, 13:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]