Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 dec 2018, 21:39

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Hiddink irriteert zich aan uitspraken Vink 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: ZUID 1
Groep: 2
Bericht 
De Russische bondscoach Guus Hiddink irriteert zich mateloos aan de uitspraken van scheidsrechter Pieter Vink. De oefenmeester vindt het onbegrijpelijk dat Vink hoopt op een snelle eliminatie van het Nederlands elftal.

Hiddink reageerde op een persconferentie fel op Vink, die afgelopen week stelde liever zichzelf dan Oranje in de finale te zien. "Hij is een dienende diender", sneerde Hiddink naar de EK-scheidsrechter.

"Vink zal nu waarschijnlijk snel naar huis gaan", verwacht Hiddink. "Ik zag hem in de wedstrijd tussen Spanje en Zweden geen strafschop geven." Hiddink doelde daarmee op een situatie waarbij de Zweed Johan Elmander zijn Spaanse opponent David Silva keihard onderuit kegelde in het strafschopgebied

15 jun 2008, 10:35
Profiel
Pierluigi Collina

District: noord
Groep: veld G/Zaal 1
Bericht 
Denk dat heel veel nederlanders liever Oranje in de finale hebben dan scheidsrechter Vink, en dan kan het beter wezen om zo,n uitspraak niet te doen, aan de andere kant de spelers willen ook graag de finale halen?
Dat geld voor een scheidsrechter ook, je moet altijd gaan voor het hoogst haalbare, en daarvoor is hij mede afhankelijk van de resultaten van Oranje. Spelers kunnen op het veld uitmaken aan de hand van uitslagen om verder te komen, maar de best presterende scheidsrechter kan al eerder naar huis moeten doordat zijn land het goed doet.

Geniet van je hobby.

website: http://www.pultrum.eu

Twitter Fryskereferee

15 jun 2008, 11:32
Profiel ICQ WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Beste Pultrum,

Helemaal mee eens. Als topsporter ga je nu eenmaal voor het hoogste.

Sportgroetend Indian Jerry

15 jun 2008, 12:01
Profiel
Pierluigi Collina

District: West II
Groep: J1
Bericht 
Pultrum schreef:
Denk dat heel veel nederlanders liever Oranje in de finale hebben dan scheidsrechter Vink, en dan kan het beter wezen om zo,n uitspraak niet te doen, aan de andere kant de spelers willen ook graag de finale halen?
Dat geld voor een scheidsrechter ook, je moet altijd gaan voor het hoogst haalbare, en daarvoor is hij mede afhankelijk van de resultaten van Oranje. Spelers kunnen op het veld uitmaken aan de hand van uitslagen om verder te komen, maar de best presterende scheidsrechter kan al eerder naar huis moeten doordat zijn land het goed doet.

Hier ben ik het inderdaad ook helemaal eens. Iedereen probeert de top te halen, ook Pieter Vink!

15 jun 2008, 12:56
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

Bericht 
dat is vast ook wel mogenlijk zonder dit soort uitspraken

15 jun 2008, 14:14
Profiel
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: 2
Bericht 
stephan heskamp schreef:
dat is vast ook wel mogenlijk zonder dit soort uitspraken

Dat wou ik net zeggen !
Zulke dingen kun je wel denken, maar weet niet of het verstandig is om het ook te zeggen.

15 jun 2008, 20:32
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: ZO4
Bericht 
Dit is nu een van de redenen waarom ik een hekel heb aan Pieter Vink.
Deze man loopt na 1 goede wedstrijd compleet naast zijn schoenen.
Gelukkig heeft hij in de 2e wedstijd laten zien wat zijn normale niveau is.
Wat mij betreft, met dank aan het Nederlands elftal, genoeg om hem naar huis te sturen.

Laatst bijgewerkt door Tukkerscheids op 15 jun 2008, 22:49, in totaal 1 keer bewerkt.

15 jun 2008, 22:49
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: J2
Bericht 
Tukkerscheids,

Vind je die strafschop wel/niet een reden om Vink naar huis te sturen? Reken je hem daar op af? Zwak hoor... Ik wil wel onderbouwing voor je mening graag.

Danku,

Wouter

Groep 1 Zaalvoetbal

14-1-2011 Watergras 1 - Dzs 1 21.15 Eredivisie B 2e SR sporthal de Mammoet, Gouda

21-1-2011 Ter Beek 1 - Zeemacht 1 20.15 Eredivisie A 1e SR sporthal Bijlmer, Amsterdam

Groep 2 Jeugdvoetbal

22-1-2011 Spartaan20 A2 - Spirit A1 12.30 Hoofdklasse E

29-1-2011 Haaglandia B1 - Feyenoord av B1 2e divisie

15 jun 2008, 22:58
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Tukkerscheids schreef:
Dit is nu een van de redenen waarom ik een hekel heb aan Pieter Vink.
Deze man loopt na 1 goede wedstrijd compleet naast zijn schoenen.
Gelukkig heeft hij in de 2e wedstijd laten zien wat zijn normale niveau is.
Wat mij betreft, met dank aan het Nederlands elftal, genoeg om hem naar huis te sturen.

En jij bent rapporteur ? Schande ! Juist jij moet weten dat je iemand moet beoordelen in het geheel van een wedstrijd en ook behoor jij iemand te beoordelen van wat die kan en niet of de manier van fluiten jou aanstaat ja of nee. Ook niet vergelijken over hoe jij fluit.
Ik vind het gewoon een zwakke uitspraak die jij geeft.

16 jun 2008, 06:45
Profiel
FIFA scheidsrechter

Bericht 
Pieter Vink is natuurlijk geen slechte scheidsrechter. Heeft de eerste wedstrijd gewoon goed gefloten en vond zijn tweede wedstrijd ook niet slecht alhoewel ook ik het een penalty vond.
Hij heeft echter wel zijn houding tegen ( ik vind buiten het veld nog meer dan er op) en dat is natuurlijk niet iets vd laatste tijd. Ik heb hem al eens meer op TV gezien en hij komt zeer arrogant over. Misschien is hij wel de meest aardige man die je kunt bedenken maar hij heeft de schijn wel tegen.
Zelfs Matthijs v Nieuwkerk bekende in sportstudio een hekel aan hem te hebben door zijn houding en ik denk dat dit een beetje bij veel Nederlanders het geval is helaas.
Ook het feit dat een correct iemand als Guus Hiddink dit meent te moeten zeggen is een teken aan de wand.
Hij zal van dit alles op het EK niet zo'n last hebben omdat hij daar wordt afgerekend op prestaties maar straks weer in de Nederlandse competitie kan dit wel weer van invloed zijn.

Hans

ps. ben erg benieuwd wat er gezegd gaat worden over het "gevaarlijke spel" vd Turkse verdediger op een meter van zijn eigen doel!?

16 jun 2008, 07:30
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: ZO4
Bericht 
Mijn mening komt vooral voort uit zijn houding in en rond het veld.
Dit is ook mijn persoonlijke mening en daar hoeven Joey en Woutert het niet mee eens te zijn.
Dat veranderd echter helemaal niets aan mijn mening!
In de eerste wedstrijd heeft hij gewoon erg goed geloten. Mij ook positief verrast.
De tweede wedstrijd echter, straalde hij weer zijn vertrouwde arrogantie uit.
Opzichtig niet fluiten nadat een speler vlak daarvoor commentaar heeft gegeven (is mij 3 keer opgevallen),
de mislukt "colina-blik" werpen op spelers. Dat zijn van die dingen waar ik me aan erger.
En ik kijk niet continu met een rapporteursblik. Dit doe ik alleen als ik aan het rapporteren ben.
En dat doe ik niet als ik gewoon voetbal aan het kijken ben op tv.

Ik hoop dat Woutert nu ook bevredigd is en inziet dat zijn voorbarige conclusie over beoordelen op een wel/niet penalty niet de juiste was.

Ik vraag me overigens af of het hier verboden is om een mening te plaatsen zonder onderbouwing.
Als ik geen zin heb om een epistel te schrijven maar wel mijn mening te uiten, dan doe ik dat zonder onderbouwing. Daar ben ik denk ik vrij in. Moet je altijd je mening continu verdedigen en onderbouwen?
Wat een onzin. Dat doet niemand (ook niet de mensen die van zichzelf vinden dat ze dit wel doen).

16 jun 2008, 08:26
Profiel
FIFA scheidsrechter

Bericht 
Tukker,

moeten is dwang maar ik ben altijd wel geinteresseerd in waarop je een mening baseert.

Stel ik ga hier roepen dat jij gek bent zonder onderbouwing. Dat zou toch een beetje gek zijn he??
Maar als je kort ff zegt waarom je iets vindt is dat wel zo prettig lezen en krijg IK in iedergeval meer waardering voor JOUW standpunt, of ik het er nu wel of niet mee eens ben.

Hans

16 jun 2008, 08:58
Profiel
Pierluigi Collina

Groep: ZA02
Bericht 
Een mening is er om te onderbouwen, want anders is je mening niet compleet.

En inderdaad Hans, gisteren bij Tsjechié - Turkije had onze Fjordvelt (of hoe je het ook schrijft:P) een indirecte vrije trap aan Tsjechië moeten geven. Ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat die dat zou doen, maar helaas. Ik vond het trouwens ook niet zon super optreden, als met Nederland - Italië.

16 jun 2008, 09:43
Profiel WWW
FIFA scheidsrechter

Bericht 
Vond het wel een veel moeilijkere wedstrijd dan Ned-Ita maar ik vond hem het zeker niet slecht doen.
Over de indirecte vrije trap die je had gegeven, was het niet het ontnemen van een doelkans en dus een penalty????? Ik twijfel zelf ook eerlijk gezegd, is interessante discussie denk ik.

Hans

16 jun 2008, 10:54
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Er is lichamelijk contact dus het kan volgens mij een directe vrije schop zijn (in casu een strafschop)...

16 jun 2008, 11:09
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende