Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 dec 2018, 00:23

Antwoord op onderwerp  [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Aanstellingen EK 2008 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Dit zijn mijn voorspellingen

Nederland - Rusland Tom Henning Ovrebo
Italië - Spanje Herbert Fandel

Halve finales: Frank de Bleeckere en Lubos Michel

Finale: Peter Frojdfeldt
[/quote]

18 jun 2008, 23:47
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Daar kan ik me helemaal in vinden!!!!

19 jun 2008, 09:50
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Halve finales: Frank de Bleeckere<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

na gisteravond niet meer.. verschrikkelijk

19 jun 2008, 11:22
Profiel
Pierluigi Collina

District: Zuid II
Groep: Zo02
Bericht 
Erwin Kloosterman schreef:
na gisteravond niet meer.. verschrikkelijk

Inderdaad, hij voelde de wedstrijd totaal niet aan.

Frojdfeldt vind ik wel echt goed.

19 jun 2008, 11:51
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen de 1e helft heb gezien van Rusland-Zweden daarin viel hij niet op.

19 jun 2008, 13:39
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Zo slecht was De Bleeckere gisteren niet. Hij stond vrij veel toe en paste enkele keren goed de voordeelregel toe, op een keertje na in de beginfase. De gele kaart voor Elmander die de bal nog in het doel trapte nadat er was gefloten, vond ik wel wat kinderachtig. Dat had ie volgens mij anders kunnen oplossen. Commentator Jeroen Grueter viel De Bleeckere hard aan, eigenlijk van het ene op het andere moment, en zag zijn gelijk bij enkele beslissingen bevestigd. Ik vond dat niet terecht.

19 jun 2008, 14:21
Profiel WWW
Club Scheidsrechter

Bericht 
Aanstellingen:

Nederland-Rusland

Lubos Michel (slo)
Roman Slysko (slo)
Martin Balko (slo)
4e man: Massimo Bussaca (zwi)

Spanje-italie, zoals wij kenners al dachten,

Herbert Fandel (dui)
Carsten Kadach (dui)
Volker Wezel (dui)
4e man: Frank de Bleeckere

Dank denk ik dat Bussaca en Mejuto Gonzales een 1/2 finale krijgen en Frodjfelt de finale!

19 jun 2008, 15:07
Profiel
Pierluigi Collina

District: Zuid II
Groep: Zo02
Bericht 
henrico schreef:
Zo slecht was De Bleeckere gisteren niet. Hij stond vrij veel toe en paste enkele keren goed de voordeelregel toe, op een keertje na in de beginfase. De gele kaart voor Elmander die de bal nog in het doel trapte nadat er was gefloten, vond ik wel wat kinderachtig. Dat had ie volgens mij anders kunnen oplossen. Commentator Jeroen Grueter viel De Bleeckere hard aan, eigenlijk van het ene op het andere moment, en zag zijn gelijk bij enkele beslissingen bevestigd. Ik vond dat niet terecht.

Wat vond je van de gele kaart voor keeper van zweden. hij pakte de bal op om het spel te vertragen. De bleeckere geeft geen geel. Komt er een hoop commentaar van die spits van rusland. Gaat hij vervolgens toch nog maar even geel geven aan de keeper. Vind ik zwak overkomen. Geef meteen geel en als je beslist om het niet te doen laat je dan vooral niet overhalen door die spits. Geef desnoods geel aan die spits omdat hij om een kaart vraagt. Dat was ook de afspraak. Vond ik 1 van de mindere beslissingen tijdens deze wedstrijd. Normaal gesproken ben ik altijd heel positief over de bleeckere, dit EK vind ik hem echt minder.

19 jun 2008, 15:09
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
op de website van UEFA staat ook dat de 4e officials en de scheidsrechters uit Oostenrijk, Nederland, Noorwegen en Engeland het toernooi kunnen verlaten, dus Plautz, Vink, Overbro en Webb, worden bedankt en tot ziens!

19 jun 2008, 15:12
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Bramhaar schreef:
Wat vond je van de gele kaart voor keeper van zweden. hij pakte de bal op om het spel te vertragen. De bleeckere geeft geen geel. Komt er een hoop commentaar van die spits van rusland. Gaat hij vervolgens toch nog maar even geel geven aan de keeper. Vind ik zwak overkomen. Geef meteen geel en als je beslist om het niet te doen laat je dan vooral niet overhalen door die spits. Geef desnoods geel aan die spits omdat hij om een kaart vraagt. Dat was ook de afspraak. Vond ik 1 van de mindere beslissingen tijdens deze wedstrijd. Normaal gesproken ben ik altijd heel positief over de bleeckere, dit EK vind ik hem echt minder.

Ik kon niet zien of De Bleeckere er al naartoe liep. De camera bleef die Rus volgen.

Laatst bijgewerkt door henrico op 19 jun 2008, 15:20, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jun 2008, 15:16
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Niet verrassend, maar nu wel officieel bekendgemaakt: Vink naar huis. Dat geldt ook voor Plautz, Webb en Øvrebø.

(bijdrage ref_leon1986 gemist, sorry...)

Laatst bijgewerkt door henrico op 19 jun 2008, 15:30, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jun 2008, 15:20
Profiel WWW
Assistent-Scheidsrechter

Bericht 
Halve finales: De Bleeckere en Mejuto Gonzales (als Spanje er uit is), evt Vassaras
Finale: Bussaca (organiserend land)
Ik denk niet dat de scheidrechters uit de kwartfinales verder nog in actie komen.

19 jun 2008, 15:36
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Ze moeten De Bleeckere niet naar huis sturen, maar die Gruter zelf. Wat een irritant verslag zeg. Roepen dat iemand vol in het gezicht geraakt wordt, de scheidsrechter aanvallen omdat die geen kaart trekt, en na 2 à 3 herhalingen waarin het ongelijk van de verslaggever blijkt stil blijven....bah

Gele kaart Elmander: Tuurlijk heeft die niets gehoord. Als je even kijkt naar de situatie, alle verdedigers en de keeper ziet omkeren lijkt het mij opvallend dat meneer Elmander niets hoorde.

Laatst bijgewerkt door Ingmaro op 19 jun 2008, 16:12, in totaal 1 keer bewerkt.

19 jun 2008, 16:10
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
RoyL schreef:
Ik denk niet dat de scheidrechters uit de kwartfinales verder nog in actie komen.

In 2004 floot Anders Frisk een kwart- en een halve finale. Dus daarop valt geen pijl te trekken.

19 jun 2008, 18:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 89 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6