Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 dec 2018, 18:54

Antwoord op onderwerp  [ 238 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Valentin Ivanov (NED-POR) 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: West II
Groep: J3
Bericht 
ze zijn leuk :lol:

Laatst bijgewerkt door Ref-Rotterdam op 29 jun 2006, 14:15, in totaal 1 keer bewerkt.

29 jun 2006, 14:15
Profiel WWW
FIFA scheidsrechter

Bericht 
Vind het lullig tegen over onze collega (al kent hij ons niet).Bedenk als dit jullie gebeurt hoe jullie je zouden voelen.

Behandel anderen zoals je zelf behandelt wil worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 jun 2006, 15:09
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Hier moet je gewoon om kunnen lachen vind ik :lol:

29 jun 2006, 15:41
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
pino schreef:
Vind het lullig tegen over onze collega (al kent hij ons niet).Bedenk als dit jullie gebeurt hoe jullie je zouden voelen.

Behandel anderen zoals je zelf behandelt wil worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met humor kun je heel ver gaan in mijn ogen.

29 jun 2006, 17:52
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Jazeker met humor moet je ook ver kunnen gaan. Kijk maar eens als scheidsrechter als je een geintje maakt hoe dit soms gewaardeerd wordt in het veld.

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

29 jun 2006, 18:32
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
mensen die herineringen willen ophalen bekijk dit maar eve: <a href="http://www.regiowebtv.net/video/2/913/vandaag_is_rood_de_kleur.html" target="_blank">http://www.regiowebtv.net/video/2/913/vand...d_de_kleur.html</a>

Voetbalpool: http://wk2014.tweakgaming.com http://www.jeugdscheidsrechter.nl/forum/viewtopic.php?f=57&t=17692

30 jun 2006, 21:08
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Die laatste foto van Ivanov vind ik leuk gevonden, achteraf gezien misschien ook wel simpel maar je mot dr toch opkommen denk ik dan, en schaar ik zeker onder de noemer humor.

En humor vind ik, ook als scheidsrechter, een belangrijke eigenschap.

30 jun 2006, 21:39
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Zwarte Panter schreef:
Wel effe opletten, beste voetbalkenner.
Boulahrouz was op dat moment al van het veld gestuurd. Mathijssen was al gewisseld.
Oranje speelde ook nog maar met drie verdedigers (na de rode kaart van Boula dus nog twee).
Er was dus dringend versterking nodig voor de verdediging.
Vandaar dat Heitinga erin kwam voor een middenvelder. In dit geval Van Bommel.
<_<

Kijk ik heb mn huiswerk wel degelijk goed gemaakt tav mijn vorige stukje!.
Want Mathijssen werd gewisseld voordat Boularouz zijn 2e kaart ontving dus het rechtvaardigd mijn mening dat het een hersenloze wissel van v Basten was en dat hij dus Heitinga, maar ik had eerder de dynamische Kromkamp gebracht simpelweg omdat je met een man meer speelde, voor Boularouz moest brengen.

Portugal - Nederland // 1-0
Doelpuntenmaker:
22' Maniche

Kaarten:
Portugal:
19' Maniche
30' Costinha
45' Costinha (2x geel = rood)
49' Petit
59' Figo
72' Deco
75' Valente
75' Ricardo
77' Deco (2x geel = rood)
Nederland:
01' van Bommel
06' Boulahrouz
58' van Bronckhorst
62' Boulahrouz (2x geel = rood)
75' Van der Vaart
75' Sneijder
94' van Bronckhorst (2x geel = rood)

Opstellingen:
Portugal:
Carvalho, Costinha, Deco, Figo (Tiago 83 min.), Maniche, Meira, Miguel, Pauleta (Petit 45 min.), Ricardo, Ronaldo (Simão 33 min.), Valente
Nederland:
Boulahrouz, Cocu (Vennegoor of Hesselink 84 min.), Kuyt, Mathijsen (Van der Vaart 55 min.), Ooijer, Robben, Sneijder, van Bommel (Heitinga 66 min.), van Bronckhorst, Van Der Sar, van Persie

30 jun 2006, 22:58
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Beste Dick,

Mathijssen gaat er uit voor Raffie. Je speelt met een man meer en kunt dus een verdediger weghalen. Dan speel je met 3 mensen achterin. Vervolgens krijgt Boula in de 62e minuut rood en sta je nog met 2 verdedigers. Vier minuten later brengt van Basten Heitinga erin voor van bommel. Of hij dan Heitinga of Kromkamp moet brengen terzijde maar een verdediger erbij zetten is dus niet zo hersenloos als jij zegt :);)

Gr. Bart

<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro--><a href="http://www.rotterdamsescheidsrechtersvereniging.nl" target="_blank">Rotterdamse Scheidsrechters Vereniging</a><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->"Géén discussie gewoon verder voetballen!!"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

01 jul 2006, 10:24
Profiel
Scheidsrechter op A-lijst

Bericht 
Beste Dick,

Lees je bijdrage hierboven nog eens, vervolgens je tekst van de 26e juni (hieronder in citaat) en probeer dat met elkaar te rijmen.

Mij lukt het namelijk niet.

Dick schreef:

Tot slot de bondscoach..Heitinga inbrengen voor van Bommel is een hersenloze wissel.
Dat je van Bommel eruit haalt is opzich logisch maar Heitinga dr in brengen bij een achterstand is wel heel erg stopzinninig!.
Wissel je Heitinga voor Boularouz dan is het al wat logischer.

Boulahrouz was er al uit toen Heitinga erin kwam. Waar of waar?
Er waren nog maar twee verdedigers over na het wegvallen van Boula. En er was dus dringend behoefte aan een jongen die verdedigend zijn mannetje kon staan, Heitinga dus. Waar of waar?

Maar goed, ik vind het allemaal best..

<_<

Laatst bijgewerkt door Zwarte Panter op 02 jul 2006, 03:14, in totaal 1 keer bewerkt.

02 jul 2006, 03:11
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Blatter heeft spijt van kritiek op Ivanov

'Ik zou graag willen zeggen dat het me spijt.' FIFA-president Sepp Blatter trekt het boetekleed aan voor zijn kritiek aan het adres van Valentin Ivanov.
Direct na afloop schoof Blatter voor de Portugese camera's de schuld voor het ontspoorde duel in de schoenen van Ivanov. 'Hij verdiende een gele kaart.' De Russische scheidsrechter had in het duel tussen Nederland en Portugal onder meer vier spelers van het veld gestuurd.
Maar met de dagen is Blatter het anders gaan zien. Ivanov is niet meer de schuldige, en dus heeft de Rus recht op een verontschuldiging van de FIFA-president. Dat heeft de arbiter wel thuis moeten afwachten, want mede vanwege zijn optreden bij Portugal-Nederland stuurde de scheidsrechterscommissie Ivanov naar huis.

Bron: www.vi.nl

Laatst bijgewerkt door Niels Z op 04 jul 2006, 17:26, in totaal 1 keer bewerkt.

04 jul 2006, 17:25
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Terrecht dattie dit doet alleen had hij moeten nadenken voor hij het deed...

<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro--><a href="http://www.rotterdamsescheidsrechtersvereniging.nl" target="_blank">Rotterdamse Scheidsrechters Vereniging</a><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->"Géén discussie gewoon verder voetballen!!"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

04 jul 2006, 17:39
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Oh jah, nu opeens wel, nu hij al naar huis is. Daar had ie eerder bij na moeten denken, voordat hij het zei dus <_<

04 jul 2006, 18:53
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 238 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16