Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 aug 2018, 08:27

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Stel je voor: Wouter Velings 
Auteur Bericht
Toeschouwer

District: Zuid II
Groep: ZAJE/ZOSG
Bericht Stel je voor: Wouter Velings
Hallo medescheidsrechters,
Ik ben Wouter Velings, geboren op 29 december 1996. Ik heb afgelopen seizoenshelft de SOIII cursus gedaan. En fluit dus sinds dit seizoen jeugdwedstrijden voor de KNVB. Ik heb heel veel plezier in het fluiten en heb daarom ook besloten om te stoppen met voetbal en na de winterstop ook senioren te gaan fluiten. Komende zondag fluit ik mijn eerste seniorenwedstrijd voor de KNVB. Ik hoop me goed te ontwikkelen zodat ik zover mogelijk als scheidsrechter kan komen.

Met vriendelijke groeten,
Wouter Velings

08 dec 2016, 18:30
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht Re: Stel je voor: Wouter Velings
ASV'33-Mulo, succes! :wink:
Krijg je begeleiding?

Groeten Wouter

08 dec 2016, 20:50
Profiel
Toeschouwer

Dankje.
Ik heb zondag ook een begeleider. Zeker bij een 1e wedstrijd is dat wel fijn.

08 dec 2016, 21:10
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: ZASD
Welkom!

13 dec 2016, 14:10
Profiel
Pierluigi Collina

Hoe ging het zondag?

14 dec 2016, 01:10
Profiel
Toeschouwer

Over heel de wedstrijd gezien ging het best goed. Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. In de 1e helft was er een stevige overtreding van MULO waarvoor ik geel had kunnen geven, maar omdat de wedstrijd verder sportief verliep en de speler meteen heel schuldbewust was besloot ik het bij een vermaning te laten. De ruststand was 0-1 (voor MULO), en in de 2e helft was meteen duidelijk dat zich gingen ingraven en elke seconden probeerde te pakken. Al vrij snel schoot een speler van MULO de bal weg nadat de bal al ruimschoots over de achterlijn was en ik heb hem hier een gele kaart voor gegeven. Tegen het eind van de wedstrijd maakte een speler van ASV nog een overtreding op een speler van MULO achteraf gezien had ik hier een gele kaart voor moeten geven omdat er een veelbelovende aanval mee werd onderbroken. Verder moet ik bij een blessurebehandeling de speler en verzorger sneller naar de kant sturen omdat nu vaak de verzorging in het veld werd gedaan en dat koste soms best wel wat tijd. Bij de jeugd kreeg ik mee dat ik me verbaal wat meer moet laten gelden. Ik merkte dat het deze wedstrijd al stukken beter ging doordat je bij de senioren gedwongen wordt om je verbaal meer te laten horen, bij de jeugd is de vaak niet of stukken minder het geval.
Maar na de wedstrijd kreeg ik van beide teams complimenten dus dat geeft toch een goed gevoel. Helaas is het nu winterstop voor mij maar ik kijk na al uit naar de wedstrijden na de winterstop.

14 dec 2016, 12:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]