Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 jul 2018, 11:42

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Ik stel me voor ( Scheidsrechter) 

Hoe lang ben jij al Knvb Lid ?
0 tot 10 jaar 58%  58%  [ 7 ]
10 tot 20 jaar 8%  8%  [ 1 ]
20 tot 30 jaar 25%  25%  [ 3 ]
30 tot 40 jaar 0%  0%  [ 0 ]
langer 8%  8%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Ik stel me voor ( Scheidsrechter) 
Auteur Bericht
Toeschouwer

District: Oost
Groep: 4
Bericht Ik stel me voor ( Scheidsrechter)
Mijn naam is Heino Bohmer. Geboren op 2-3-1975 . Ik ben Jeugdscheidsrechter.
Op mijn 6e ben ik gaan voetballen en met tussen onder breking van 1 jaar ( Millitaire dienstplicht )
Voetbal ik nog steeds. Alleen de laaste vier jaar als Knvb scheidsrechter. Daar waar ik eerst 2 jaar vereningins ervaring op gedaan heb.
Mijn doel? De zilvere Knvb speld. Hier moet ik nog 4 of 5 jaar op wachten als alles goed gaat. Door me onderbreking van Millitaire dienstplicht ben ik 1 jaar geen knvb lid geweest. Nou ging dat wel samen met sportive telleurstellingen,maar door die onderbreking moest ik helemaal opnieuw beginnen. Ik heb eigenlijk alles wel gedaan op voetbal gebied. Behalve voor de Knvb werken (fluiten) Zowel in het plaatselijke 1e Elftal gespeeld Als op 15 jarige leeftijd bij de senioren voetballen. Sport is een grote passie van mij. Al ligt niet iedere sport me. Voetballen gelukkig wel. In de 33 jaar die ik in 2015 voetbal. Heb ik ook maar 1 rode kaart genoten. Dit betuigd denk ik me sportiviteit (Fairplay) Volgend jaar wordt ik 40 ik ben dus geen jonge scheidsrechter. Die Jeugdwedstrijden fluit. Eigenlijk zou dat zo wel moeten zijn,maar door me beperkte vervoers mogelijkheden. Heb ik voor de zaterdag gekozen. Om te fluiten. Me scheidsrechterscurcus heb ik gevolgd in Keijenborg. Docent en verzorgd door Fred Uit Den Boogaard (Knvb) Als ik in mogelijkheid ben. Wil ik graag nog meerdere curcussen volgen ( Rapporteren,zaalvoetbalscheidsrechter,assistent scheidsrechter etc) Der is een wereld voor me open gegaan. Sinds ik de inzicht van de mogelijkheden heb gekregen na het behalen van me B.o.s Diploma. Der is heel veel mogelijk op sportief gebied bij de Knvb. Ik zou der ook al veel eerder aan begonnen zijn. Als ik al die kennis van nu 20 jaar geleden al wist. Al is het misschien niet altijd makkelijk als scheidsrechter door de weerbaarheid die voetballers geven. En als je geen neutrale grensrechters heb,omdat je zoals ik in groep 4 fluiten. Dit het niet altijd makkelijk maakt (participeren werdt me mee gegeven tijdens de curcus) Mocht ik de curcus Rapporteren nog behalen voor me 45e zal ik het fluiten inruilen hiervoor.

Ik ben Heino Bohmer

Knvb scheidsrechter

District oost

Lid Covs Doetinchem

03 nov 2014, 23:50
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht Re: Ik stel me voor ( Scheidsrechter)
Hallo Heino, en welkom. Vraag over je doel, de speld:
Is dat echt je doel, stop je als je die hebt? En wanneer denk je die te ontvangen? Ik ben namelijk al 36 jaar KNVB-lid waarvan 20 jaar als scheidsrechter, en ik heb nog geen knopspeld ontvangen# :wink:

04 nov 2014, 00:01
Profiel
Toeschouwer

District: Oost
Groep: 4
Wouter schreef:
Is dat echt je doel, stop je als je die hebt? En wanneer denk je die te ontvangen? Ik ben namelijk al 36 jaar KNVB-lid waarvan 20 jaar als scheidsrechter, en ik heb nog geen knopspeld ontvangen# :wink:

Ik stop niet als ik die 25 jaar heb bereikt. Ik ga gewoon door dan. Het liefs als rapporteur. Jij bent denk ik dan niet onafgebroken de 25 jaar geevenaard. Ik ga daar wel van uit dat ik die ontvang als het zover is. Velen gingen me voor namelijk.

04 nov 2014, 08:34
Profiel
Pierluigi Collina

District: zuid 1
Groep: za 4/zo4/zaal 2
Heino. schreef:
Wouter schreef:

Ik stop niet als ik die 25 jaar heb bereikt. Ik ga gewoon door dan. Het liefs als rapporteur. Jij bent denk ik dan niet onafgebroken de 25 jaar geevenaard. Ik ga daar wel van uit dat ik die ontvang als het zover is. Velen gingen me voor namelijk.

Dan zal ik je even uit de droom helpen, Heino. De speld krijg je alleen als je 25 jaar actief bent geweest aan 1 stuk of als bestuurslid, scheidsrechter of een andere officiele functie bij de KNVB. (Of het moet vanuit je vereniging aangedragen worden; ook dan niet zeker dat je van de knvb iets krijgt.) Niet als je 25 jaar lid bent bij een club; dan krijg je vanuit de vereniging een speld of iets dergelijks.

04 nov 2014, 11:07
Profiel
Pierluigi Collina

Citaat:
als je 25 jaar lid bent bij een club; dan krijg je vanuit de vereniging een speld of iets dergelijks.
Ik kreeg contributieverhoging! :lol:

04 nov 2014, 11:47
Profiel
Pierluigi Collina

District: zuid 1
Groep: za 4/zo4/zaal 2
Wouter schreef:
Citaat:
als je 25 jaar lid bent bij een club; dan krijg je vanuit de vereniging een speld of iets dergelijks.
Ik kreeg contributieverhoging! :lol:

En terecht!!!!!

04 nov 2014, 12:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]