Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 dec 2018, 00:21

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Commentaar Grueter 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: za01
Bericht 
Wat een afschuwelijk commentaar van Grueter bij de wedstrijd van Utrecht tegen Feijenoord. Of meneer Grueter moet zijn Utrechtbril afzetten of moet een BOS cursus gaan volgen.
"Hofs neemt de bal met de schouder mee, maar toch door van Jol"
Ja hèhè, tuurlijk mag hij doorspelen!
Bij overtredingen van Feijenoord was het meteen moord en doodslag, bij Utrecht was hij verbaasd over een gele kaart na een schop met nog niet eens een beetje van intentie van de bal spelen.

Bij Europacup wedstrijden is het ook al slecht.
Bij Feijenoord afgelopen woensdag zat ook iemand die waarschijnlijk heel goed de pokerregels kent...

20 feb 2005, 21:50
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Tja, over de spelregelkennis van de commentatoren van Studio Sport kunnen we nog wel even door discussieren.

Ik probeer het tegenwoordig maar zoveel mogelijk te negeren, dan blijft studio sport tenminste leuk ;)

20 feb 2005, 21:55
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Groep: za01
Bericht 
Daarom was het ook zo fijn dat Engeland - Nederland ook op de BBC te volgen was :D
Daar hebben ze én meer respect voor de scheidsrechters in hun commentaar (ze zijn objectiever en spreken meer van 'kunnen' ipv 'moeten') én ze hebben meer respect voor de doelman (als die een bal stompen die ook te pakken was geweest, blijft het een goede redding, en niet zoals hier 'die had hij klemvast moeten hebben')

20 feb 2005, 21:58
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Wat vonden jullie van de commentatr bij Ajax - Den Bosch.

Bij de eerste bijna penaltie: "hij geeft wel een duw maar om daar een penaltie voor te geven", bij de tweede "inderdaad hij wordt vastgehouden maar een penaltie is wel erg zwaar"commentatoren netzoals bij Feijenoord zwaar k u t.

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

20 feb 2005, 22:56
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--QuoteBegin-Menatwork+zo 20 februari 2005, 21:56--><div class='quotetop'>QUOTE(Menatwork @ zo 20 februari 2005, 21:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> zwaar k u t. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
U bedoelt natuurlijk Kwalitatief Uiterst Teleurstellend!?!

20 feb 2005, 23:44
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Maar MAW je hebt helemaal gelijk over onze geliefde commentatoren.
Ze lullen graag met de beslissingen van de scheidsrechter mee, want dan lijkt het net of ze er ook verstand van hebben (behalve over beslissingen tegen Ajax, want daar zitten ze op de tribune).

Laatst bijgewerkt door Tommy op 20 feb 2005, 23:51, in totaal 1 keer bewerkt.

20 feb 2005, 23:50
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Wat heb ik me vanavond weer zitten ergeren aan de heren Borst en Mulder bij Studio Voetbal.

Op basis van 3 ellebogen bij Groningen - Twente trekt Youri Mulder de conclusie "dat Bossen inconsequent fluit". En dat terwijl ze bij 2 van de 3 situaties zelf zeiden "je ziet pas in de herhaling wat er precies gebeurt".

Hoe dom kun je zijn?

21 feb 2005, 00:39
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--QuoteBegin-Tommy+zo 20 februari 2005, 22:44--><div class='quotetop'>QUOTE(Tommy @ zo 20 februari 2005, 22:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Menatwork+zo 20 februari 2005, 21:56--><div class='quotetop'>QUOTE(Menatwork @ zo 20 februari 2005, 21:56)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> zwaar k  u  t. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
U bedoelt natuurlijk Kwalitatief Uiterst Teleurstellend!?! <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
K ( lompen ) U ( it ) T ( rekken ). :lol: :D

MAW

Laatst bijgewerkt door Menatwork op 21 feb 2005, 10:33, in totaal 1 keer bewerkt.

21 feb 2005, 07:01
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Groep: ZO4
Bericht 
<!--QuoteBegin-Freek+zo 20 februari 2005, 23:39--><div class='quotetop'>QUOTE(Freek @ zo 20 februari 2005, 23:39)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Wat heb ik me vanavond weer zitten ergeren aan de heren Borst en Mulder bij Studio Voetbal.

Op basis van 3 ellebogen bij Groningen - Twente trekt Youri Mulder de conclusie "dat Bossen inconsequent fluit". En dat terwijl ze bij 2 van de 3 situaties zelf zeiden "je ziet pas in de herhaling wat er precies gebeurt".

Hoe dom kun je zijn? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Een beetje gelijk hebben ze wel.
Bossen had in de 2 situaties met Majstorovic in ieder geval de 2e moeten zien!
Wanneer ik namelijk als scheidsrechter een situatie heb gemist die wel een duidelijk zichtbare conflictsituatie opleverd, zoals hier duidelijk het geval was want beide spelers zochten overduidelijk contact, dan hou ik die personen van dichtbij (en erg opzichtig) goed in de gaten.
Meestal snappen ze dan dat ze in de gaten worden gehouden en houden ze zich rustig, maar anders zie ik verdere rottigheid met 99% zekerheid.
Dus een veel betere scheidsrechter als Bossen had dit naar mijn mening moeten zien en Majstorovic had ook een rode kaart moeten hebben (en ik kom toch echt uit Twente). De rode kaart voor Bouchiba was wel prima gezien overigens.
Eerder in de wedstrijd gaf hij ook al slechts een gele kaart bij een karatetrap (ik weet even niet meer van wie). Daar had wat mij betreft ook zeker een rode kaart op zijn plaats geweest.
Dus naar mijn mening was dit zeker niet de beste pot van Bossen.

21 feb 2005, 08:19
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Ach ja dat weten we allemaal dat het commentaar van de verslaggevers niet getuigt van deskundigheid. Daar kunnen we nog lang en breed over praten maar helpt toch niets. Het zijn ook maar mensen en iedereen ziet een overtreding weer anders, kijk maar naar onszelf als scheidsrechters. Wij zijn het zelf niet met elkaar eens op sommige ogenblikken. Dis laat staan dat commentatoren altijd een goed beeld kunnen geven van een wedstrijd.

21 feb 2005, 09:30
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Hmm en toch vind ik het hands als iemand de bal met opzet met het schouder speelt-meeneemt. Het is een deel van de arm, dus jah... er valt veel over te dicussieren denk ik. Als iemand dus de bal met opzet met het schouder meeneemt, dan fluit ik er wel voor... zijn er meerderen die er zo over denken?

21 feb 2005, 14:51
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--QuoteBegin-PSdoubleU+ma 21 februari 2005, 13:51--><div class='quotetop'>QUOTE(PSdoubleU @ ma 21 februari 2005, 13:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Hmm en toch vind ik het hands als iemand de bal met opzet met het schouder speelt-meeneemt. Het is een deel van de arm, dus jah... er valt veel over te dicussieren denk ik. Als iemand dus de bal met opzet met het schouder meeneemt, dan fluit ik er wel voor... zijn er meerderen die er zo over denken? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ligt eraan.

De schouder is een discutabel gebied.
Ligt ook aan de stand van de arm of dat de bal gecontroleerd wordt met het 'arm' gedeelte van de schouder of dat het toch meer met de borst is dat de bal wordt gecontroleerd.

21 feb 2005, 15:50
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--QuoteBegin-Tommy+ma 21 februari 2005, 14:50--><div class='quotetop'>QUOTE(Tommy @ ma 21 februari 2005, 14:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-PSdoubleU+ma 21 februari 2005, 13:51--><div class='quotetop'>QUOTE(PSdoubleU @ ma 21 februari 2005, 13:51)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Hmm en toch vind ik het hands als iemand de bal met opzet met het schouder speelt-meeneemt. Het is een deel van de arm, dus jah... er valt veel over te dicussieren denk ik. Als iemand dus de bal met opzet met het schouder meeneemt, dan fluit ik er wel voor... zijn er meerderen die er zo over denken? <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ligt eraan.

De schouder is een discutabel gebied.
Ligt ook aan de stand van de arm of dat de bal gecontroleerd wordt met het 'arm' gedeelte van de schouder of dat het toch meer met de borst is dat de bal wordt gecontroleerd. <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Jah daar heb je gelijk in... dat klopt..

21 feb 2005, 15:51
Profiel WWW
Scheidsrechter op A-lijst

District: West II
Bericht 
Als die karatetrap van Shoukov geen rood is weet ik het ook niet meer! Wat een smerige (onbesuisde) actie.

Vol in zijn nek/gezicht.

En Bossen stond er met zijn neus bovenop!

Al moet ik wel zeggen dat je het in de slowmotion veel beter ziet, in 1e instantie vond ik het ook 'gewoon' gevaarlijk spel.

Dus ik had ook geel gegeven, maar rood was op zijn plaats!

21 feb 2005, 18:08
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--QuoteBegin-Jordaan+ma 21 februari 2005, 17:08--><div class='quotetop'>QUOTE(Jordaan @ ma 21 februari 2005, 17:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Als die karatetrap van Shoukov geen rood is weet ik het ook niet meer! Wat een smerige (onbesuisde) actie.

Vol in zijn nek/gezicht.

En Bossen stond er met zijn neus bovenop!

Al moet ik wel zeggen dat je het in de slowmotion veel beter ziet, in 1e instantie vond ik het ook 'gewoon' gevaarlijk spel.

Dus ik had ook geel gegeven, maar rood was op zijn plaats! <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Eeuhm was dat die ene dat er ook laag werd gekopt.. want dat is namelijk oowk gevaarlijk spel...

21 feb 2005, 18:17
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende