Switch to full style
Al het nieuws wat betreft scheidsrechters kun je hier plaatsen en lezen.
Plaats een reactie

pittige stevige maar leuke derby

08 sep 2018, 19:36

Na de vervelende gestaakte wedstrijd van vorige week wederom in Zoetermeer nu de derby Dso===Dwo .
Vooraf duidelijke afspraken gemaakt met beide aanvoerders hoe ik het wil hebben,
Zij hadden ook van vorige week gehoord want Zoetermeer is net een dorp :D
! van de aanvoerders vertelde me dat ik vorige week matsoe matsoe van oh oh gerso verwijdert heb.
Zei sorry ken het programma niet en van mij part was hij van Planets off the apes een kaart is een kaart
Het duel begon pittig dus hield het kort want er werden de nodige tikkies uitgedeeld. Dso had het betere van het spel
en kwam met een mooie aanval op 1-0 . Ook de 2-0 volde snel. Dwo liet de koppies niet hangen en bleef knokken
Zij spelen een klasse lager dan dso maar bleven strijden.
In de 2 e helft bij een corner gaf de verdediger van dso de nr 4 van dwo een harde duw in de rug dus gaf ik een pingel.
door de drukte en comotie heb ik niet goed kunnen zien welk nr van dso de duw gaf dus bleef hem een kaart bespaart
Nog geen half minuut later waarschijnlijk toch iets aangeslagen van de 2-1 leverde de defensie zo de bal in bij de spits
en stond het 2-2. Dso bleef aandringen de laatste 25 minuten en dwo verdedigde met man en macht, Na 3 min.
blessure tijd floot ik af. Stand 2-2 geel dso 2 geel dwo 2. Op het laatst de 2 gele kaart houders van dso nog wel stevig toe gesproken dat ze op het randje liepen. Deed het af met 2 persoonlijke gesprekjes want vond het niet nodig om bij deze harde pittige maar ook faire partij iemand wegtesturen
Met sportieve groet flipfluitketel
Plaats een reactie