Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 feb 2018, 22:15

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
na anderhalf jaar weer 1e wedstrijd knvb 
Auteur Bericht
Assistent-Scheidsrechter

District: west 2
Groep: so3
Bericht na anderhalf jaar weer 1e wedstrijd knvb
na 2 herseninfarcts vandaag weer mijn 1e wedstrijd voor de KNVB gefloten t.w jodan boys tegen maense. begon vervelend daar de tegen partij pas 5 minuten voor aanvang aan kwam en het dwf nog niet was ingevuld en verzonden. Toen ik daar wat van zei kreeg ik door de opgefokte leider als antwoord dat ze in de file hadden gestaan en geen parkeer plek konden vinden.Ik zei hierop dat dat niks met het dwfte maken heeft en dat indien ze echt in de file hebben gestaan hier JUIST alle tijd voor was.
Denk dat ze me te beidehand vonden want er werd kribbig gereageerd.Beide teams verteld dat ik geen op of aanmerkingen duld in de wedstrijd tegen mij. DE thuisploeg heeft dit de hele wedstrijd keurig begrepen enkelt de uitploeg begon gelijk met mekkeren en hinderlijk protesteren.Dit was na 10 minuten en 2 gele kaarten hiervoor gauw over.Alhoewel Maense de betere ploeg was wist jodan boys met een paar mes scherpe uitvallen de wedstrijd met 2=0 te winnen.Kreeg van beide partijen na de wedstrijd de complimenten voor mijn optreden en was zelf ook zeer tevreden. Ben blij dat ik haast geen last meer ondervind van de 2 infarcts en vond het ook weer fijn om weer een a=catg. wedstrijd te fluiten hoewel ik wel al een paar oefen wedstrijde a catg. achter de rug heb. Op naar de volgende wedstrijd ben benieuwt wat ze volgende week voor me in petto hebben
Met sportieve groet flipfluitketel(voorheen happy fluiter)

03 feb 2018, 21:21
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht Re: na anderhalf jaar weer 1e wedstrijd knvb
Goed om te horen, hou vol!!

06 feb 2018, 13:49
Profiel
Assistent-Scheidsrechter

District: west 2
Groep: so3
Bericht Re: na anderhalf jaar weer 1e wedstrijd knvb
dank je wel wouter en zal zeker volhouden want vind het spelletje veelste leuk en het lichaam protesteert ook niet.
het koppetje gaat ook weer beter het enige wat moeite kost is het korte termijn geheugen. Dus als ik een speler een mondelinge waarschuwing geef noteer ik fff zijn rugnummer zodat ik daarna niet de verkeerde geel geef mocht hij weer de fout ingaan.
het enige waar ik huiverig voor ben en erg voor uitkijk is dat ik niet knoert hard een bal tegen mijn hoofd krijg.
met sportieve groet flipfluitketel(voorheen happyfluiter)

06 feb 2018, 16:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]