Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 feb 2018, 11:14

Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
gestaakt vriendschappelijke wedstrijd 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

District: Oost
Bericht Re: gestaakt vriendschappelijke wedstrijd
flipfluitketel schreef:
pjee mensen of het nu trainers leiders of ouders zijn die KINDEREN TOT WANGEDRAG AANSPOREN moeten zo snel mogelijk van de voetbalvelden verbannen worden anders gaan die kinderen het gewoon gedrag vinden en copieren dit dan ook.
Dus verschil van mening.
sportieve groet flipfluitketel
zaterdag Sgravenzande tegen maasdijk 2 verheug me er op.

Eens.

Maar dat houdt in dat dit ook voor jou geldt! En ik vind een naam noemen op een forum en zo iemand in een kwaad daglicht stellen (weliswaar door eigen gedrag) net zo'n WANGEDRAG. Juist jij als SR hebt je te schikken naar de regels van de bond. En zoals gezegd, je hebt een rapport opgemaakt, en vanaf daar zou het voor jou afgehandeld moeten zijn. Als de bond er voor kiest om niet op te treden so be it! Nu jij het idee hebt dat de beste man geen gevolgen zal ondervinden van zijn gedrag vindt jij het geoorloofd om hem aan de schandpaal te nagelen? ONBEGRIJPELIJK en scheidsrechteronwaardig.

Hiermee praat ik ZIJN wangedrag niet goed overigens.

Als jij wil dat kinderen zijn gedrag niet kopieren, dan een simpele vraag: Hoeveel van die kinderen zitten op dit forum? Ik begrijp dat je lichtelijk gefrustreerd bent, misschien zelfs wel in je eer geraakt, maar dit is niet de manier om daarmee te dealen.

Wat mij betreft klaar zo. Duidelijker dan dit kan en zal ik het niet verwoorden. Zie maar wat je er mee doet/kunt.

https://www.facebook.com/pjtuil

09 feb 2018, 14:01
Profiel WWW
Assistent-Scheidsrechter

District: west 2
Groep: so3
beste pjee dit is het laatste wat ik er over wil zeggen en dan ben ik er klaar mee.Jij noemt mij sr. onwaardig daar ik zijn naam noemde op het forum. Nou ik ben dan liever sr onwaardig zoals jij dat zegt dan dat ik zo als jij iemand in bescherming neemt die kinderen tot wangedrag aanspoort met kreten zoals ...schop zijn longen er uit...schop ze de kanker en sloop ze ... en nog meer van zulke uit spraken. Dan liever sr. onwaardig zoals jij dat noemt.
Zulke trainers verdienen geen bescherming Pjee.......... maar ga gerust je gang ..... slotje erop
met sportieve groet flipfluitketel.

10 feb 2018, 21:55
Profiel
Pierluigi Collina

Vanaf nu: van alle mensen die we een kaart geven, de namen noemen op dit forum, Facebook, alles! In de krant met foto!

Ik bedoel... Waar leg je de grens...?

13 feb 2018, 01:59
Profiel
Pierluigi Collina

District: west I
Groep: Za senioren E
Wouter schreef:
Vanaf nu: van alle mensen die we een kaart geven, de namen noemen op dit forum, Facebook, alles! In de krant met foto!

Ik bedoel... Waar leg je de grens...?

Goed idee Wouter!.... Maar daar heb ik toch helemaal geen tijd voor met mijn reputatie als kaartentrekker :wink:

13 feb 2018, 14:20
Profiel
Pierluigi Collina

District: Oost
flipfluitketel schreef:
beste pjee dit is het laatste wat ik er over wil zeggen en dan ben ik er klaar mee.Jij noemt mij sr. onwaardig daar ik zijn naam noemde op het forum. Nou ik ben dan liever sr onwaardig zoals jij dat zegt dan dat ik zo als jij iemand in bescherming neemt die kinderen tot wangedrag aanspoort met kreten zoals ...schop zijn longen er uit...schop ze de kanker en sloop ze ... en nog meer van zulke uit spraken. Dan liever sr. onwaardig zoals jij dat noemt.
Zulke trainers verdienen geen bescherming Pjee.......... maar ga gerust je gang ..... slotje erop
met sportieve groet flipfluitketel.

Waar neem ik iemand in bescherming? Ik stel dat je gewoon de procedure moet volgen, en dus melding maken bij de bond, en vandaar is het niet meer in jouw handen.
Geen eigen rechter spelen is niet hetzelfde als iemand anders in bescherming nemen....

Dus nogmaals, melden aan de bond, en het dan ook daar laten.

https://www.facebook.com/pjtuil

18 feb 2018, 14:11
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2