Switch to full style
Alles over zaalvoetbal is hier te vinden.
Plaats een reactie

29 apr 2009, 08:12

Bron:RTVNH.NL

HEERHUGOWAARD De finale van het nationale bekertoernooi in het zaalvoetbal wordt dit seizoen een unieke wedstrijd.

Gisteravond bereikte FC Marlene uit Heerhugowaard de finale door met 5-1 te winnen van TPP Rotterdam. Op zich geen verrassende uitslag, maar wel verrassend was dat het tweede team van Marlene zich vorige week ook plaatste voor de finale.

De ploeg schakelde titelhouder KW/J&M uit. En dus wordt de finale op dondag 21 mei hemelvaartsdag gespeeld door twee teams van dezelfde club.

Sportgroetend Indian Jerry

29 apr 2009, 08:55

Trainer 1: ''Hee, jongens. We komen een paar man tekort, kan er niemand van het 2e meedoen?''

:P

29 apr 2009, 17:20

Ik floot de halve finale van de KNVB beker Marlene 1 tegen TPP/SSD Rotterdam 1 afgelopen maandag wat in een 5-1 uitslag resulteerde voor Marlene 1. Zo werd de finale tussen Marlene 1 en 2 een feit. Knap van Marlene 2 was dat zij KW&JM uitschakelden in de 1e halve finale.

29 apr 2009, 17:27

Martin schreef:Ik floot de halve finale van de KNVB beker Marlene 1 tegen TPP/SSD Rotterdam 1 afgelopen maandag wat in een 5-1 uitslag resulteerde voor Marlene 1. Zo werd de finale tussen Marlene 1 en 2 een feit. Knap van Marlene 2 was dat zij KW&JM uitschakelden in de 1e halve finale.

Martin, hoe is Marlene 2 eigenlijk bij het "grote" bekertoernooi terechtgekomen?

29 apr 2009, 17:44

Marlene 2 speelt 1e divisie waardoor ze ook meedoen aan het ''grote'' bekertoernooi.

29 apr 2009, 18:15

Joey wel op blijven letten.

Marlene 2 is KAMPIOEN geworden van de Eredivisie A.

Dit is dus niet zomaar een 2e elftal.

De landelijke beker wordt in het zaalvoetbal gespeeld door alle clubs uit de top-, ere en 1e divisie.
Een knappe prestatie ook dus van 1e divisionist TPP om de halve finale te halen.

30 apr 2009, 03:41

Herman,

Ik bedoelde ook eredivisie, klein foutje ;)

08 mei 2009, 16:04

Volgens nos teletekst is Marlene2 uit de finale gehaald ivm het opstellen van een ongerechtigde speler.
KW / J & M uit Veldhoven neemt de opengevallen plaats in.
Ik krijg het niet voor elkaar om het stuk op deze site te plaatsen.

08 mei 2009, 16:06

Afbeelding

08 mei 2009, 16:12

Die bedoelde ik JochemP ;) .Bedankt.

19 mei 2009, 13:15

Ondanks eerdere berichtgeving op deze site zal de finale van de bekercompetitie futsal op donderdag 21 mei 2009 om 20.30 uur in de Sporthallen Zuid te Amsterdam toch worden gespeeld tussen FC Marlène 1 en FC Marlène 2 en niet tussen FC Marlène 1 en KW/J&M.

Door de KNVB was eerder besloten om FC Marlène 2 uit deze bekercompetitie te halen maar de voorzieningenrechter van de rechtbank Utrecht heeft bij vonnis van 19 mei 2009 bepaald dat FC Marlène 2 alsnog dient te worden toegelaten tot deelname aan de finale van deze competitie.

In een door FC Marlène aangespannen kort geding tegen de KNVB is de voetbalbond in het ongelijk gesteld. Hierdoor gaat de bekerfinale zaalvoetbal bij de mannen donderdag 21 mei tussen FC Marlène 1 en FC Marlène 2. Verder bepaalde de rechter dat bovenstaande rectificatie op www.knvb.nl dient te worden geplaatst.

bron :knvb.nl
Plaats een reactie