Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 mei 2018, 17:42

Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
BOS ZAALVOETBAL 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Palko schreef:
Maar Martin, het lijkt me een stuk minder leuk om in de zaal te fluiten. Ik speel zelf zaalvoetbal in de 4e klasse, maar als ik de scheidsrechters daar zie dan zitten er zeker goede tussen, maar ook zeer zwakke.
Waarom het me niet leuk lijkt is dat je in de zaal alleen maar regeltjes aan het toepassen bent en ik fluit juist ook voor de sportieve fysieke uitdaging. Eén van mijn sterke punten is mijn loopvermogen. In de zaal heb ik daar heel weinig aan als scheidsrechter. Klopt dit beeld van mij? Fluiten in de zaal is toepassen van regeltjes en op de juiste manier omgaan met de spelers om zo de sfeer positief te beïnvloeden.
Ik ben benieuwd naar waarom jij het zo leuk vindt!

Als je heel zwart wit kijkt Palko dan klopt jouw verhaal maar ik zie het even anders. Ik vind dat je in de zaal veel geconcentreerder moet fluiten omdat het spel veel sneller gaat en zo de regels dus veel sneller aan bod komen. Je hebt gelijk qua loopvermogen dat je daarmee niet echt aan je trekken komt in de zaal als je van grote afstanden en lange sprinten houdt. Ik weet dat ik doordat ik in de zaal fluit ook geconcentreerder fluit op het veld, iets wat me in het laatst van de wedstrijd nog wel eens op brak op het veld. Verder is het omdat we als we een eredivisiewedstrijd fluiten altijd met z'n 3e zijn en je dus altijd collega's ontmoet wat ikzelf zeer leuk vind. Ik vind het ook fijn om daarnaast toch af en toe een wedstrijd op lager niveau te fluiten zodat je weer in je 1tje het hele veld kunt bestrijken. Daarnaast wil ik als sportman voor mij het hoogst haalbare op beide gebieden en dat dat voor mij op dit moment in de zaal het hoogste is, daarnaast is autorijden voor mij ook een hobby en die komt dus goed van pas. Ik weet dat ik aan beide dicipline's evenveel plezier beleef.

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

Laatst bijgewerkt door Martin op 04 nov 2009, 14:42, in totaal 1 keer bewerkt.

04 nov 2009, 14:42
Profiel
Assistent-Scheidsrechter

Bericht 
Net bericht gehad dat ik wel de verkorte cursus mag doen mijn eerste les blijft wel komende dinsdag, en hoor dan gelijk waaneer de andere lessen zijn.
Heb ook al de handleiding scheidsrechters zaalvoetbal kregen. :D

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:11pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Afgeronde Opleidingen en Cursussen.<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->
Puppillenscheidsrechter 21oktober2009
E-Learning Veldvoetbal 14oktober2009
E-Learning Zaalvoetbal 7oktober2009
<!--colorc--></span><!--/colorc-->

Ervaring,
31okt2009. Vv. akkrum F5 - Balk F5 2-8
31okt2009. Vv. akkrum E3 - Sleat E1 1-9

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->10november eerste BOS Zaalvoetbal les.<!--colorc--></span><!--/colorc-->

04 nov 2009, 15:01
Profiel
Assistent-Scheidsrechter

Bericht 
vanavond mijn eerste cursus avond.

7uur.

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:11pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Afgeronde Opleidingen en Cursussen.<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->
Puppillenscheidsrechter 21oktober2009
E-Learning Veldvoetbal 14oktober2009
E-Learning Zaalvoetbal 7oktober2009
<!--colorc--></span><!--/colorc-->

Ervaring,
31okt2009. Vv. akkrum F5 - Balk F5 2-8
31okt2009. Vv. akkrum E3 - Sleat E1 1-9

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->10november eerste BOS Zaalvoetbal les.<!--colorc--></span><!--/colorc-->

10 nov 2009, 18:13
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
koenbetjes schreef:
vanavond mijn eerste cursus avond.

7uur.

Hoe was je eerste cursusavond??

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

11 nov 2009, 12:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2