Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2018, 20:52

Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
COVS 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Ik ben lid van de COVS groep ZO Drenthe maar kom er niet vaak omdat ik voor mezelf train in de sportschool. Bij ons is de training van ff paar rondjes hardlopen en dan partijtje. Dan zijn er scheidsrechters die denken dat ze kunnen voetballen maar je loopt alleen blessures op. Ik hoor dat het bij de COVS groep Groningen veel beter geregeld is, maar dat is te ver weg voor mij. Ik ga wel eens kijken op trainingsavonden maar dan alleen om ervaringen uit te wisselen en om rapporten te bespreken.

Martin

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

04 dec 2004, 11:38
Profiel
Scheidsrechter op B-lijst

Bericht 
Ja, ik ben ook lid van de COVS. Bij de SVDU in utrecht.

PSV-supporter sinds 1974.
Lid van de S.V.D.U te Utrecht tot eind 2009.
Drager van de Zilveren Scheidsrechtersspeld van de KNVB sinds 7 november 2007.
Drager van de Gouden Scheidsrechtersspeld van de KNVB sinds 24 april 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

09 dec 2004, 19:50
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Ik denk erover na om lid te worden van COVS. Helemaal nu ik vandaag hoorde dat voor de afdeling Leiden er plannen zijn om bij mijn vereniging op het complex te gaan trainen. Alleen onderhandelingen met de gemeenten lopen hierin wat stroef.

09 apr 2005, 20:12
Profiel
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: 2
Bericht 
Wij doen elke donderavond alleen looptraining, ongeveer 3 kwartier.

09 apr 2005, 21:06
Profiel WWW
Scheidsrechter op C-lijst

Bericht 
ik heb 2 weken geleden mee getraind met de Betaald voetbalscheidsrechters in Weert, dat was echt een genot! Werd heel goed opgevangen en hoorde positieve geluiden. Heerlijk een half uur flink gelopen en daarna nog een uur en kwartier een partij gespeeld. Dit is pas heerlijk trainen...!! jammer dat het niet overal zo is

13 apr 2005, 22:39
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Wij (COVS Eindhoven) doen vooral looptraining.
Ongeveer 45 minuten looptraining en daarna nog een kwartiertje een partij, maar dan zijn de meesten al wel afgehaakt.

14 apr 2005, 16:42
Profiel
FIFA scheidsrechter

Bericht 
Ik ben lid van de SVA. Maar moet bekennen dat ik er verder eigenlijk niet mee doe. Ik ga niet naar trainingen e.d. want dat doe ik allemaal zelf.
Maar toch vindt ik dat je als Sch. beter lid kan zijn van een COVS. Al is het alleen maar dat je op steun kan rekenen wanneer je bijvoorbeeld problemen hebt met de KNVB, of als je een molestatiezaak hebt.

gr.

Johann

Johann E
KNVB Scheidsrechter
ZO 5
District west 1

15 mei 2005, 18:36
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--QuoteBegin-Johann E Scheidsrechter west 1+zo 15 mei 2005, 17:36--><div class='quotetop'>QUOTE(Johann E Scheidsrechter west 1 @ zo 15 mei 2005, 17:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Ik ben lid van de SVA. Maar moet bekennen dat ik er verder eigenlijk niet mee doe. Ik ga niet naar trainingen e.d. want dat doe ik allemaal zelf.
Maar toch vindt ik dat je als Sch. beter lid kan zijn van een COVS. Al is het alleen maar dat je op steun kan rekenen wanneer je bijvoorbeeld problemen hebt met de KNVB, of als je een molestatiezaak hebt.

gr.

Johann <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Het zijn niet alleen de trainingen zelf maar ook de ervaringen van anderen maakt je rijker als scheidsrechter.

De wijze hoe iemand iets oplost bijvoorbeeld.

MAW

15 mei 2005, 20:42
Profiel WWW
KNVB Scheidsrechter

Bericht 
<!--QuoteBegin-Menatwork+zo 15 mei 2005, 19:42--><div class='quotetop'>QUOTE(Menatwork @ zo 15 mei 2005, 19:42)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Johann E Scheidsrechter west 1+zo 15 mei 2005, 17:36--><div class='quotetop'>QUOTE(Johann E Scheidsrechter west 1 @ zo 15 mei 2005, 17:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Ik ben lid van de SVA. Maar moet bekennen dat ik er verder eigenlijk niet mee doe. Ik ga niet naar trainingen e.d. want dat doe ik allemaal zelf.

gr.

Johann <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Het zijn niet alleen de trainingen zelf maar ook de ervaringen van anderen maakt je rijker als scheidsrechter.

MAW <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
MAW,

Doe jij actief mee met de trainingen ?
Waar bestaat een training uit bij SVZ ? En op welke dagen wordt er getrained ?
Hoeveel is de contributie, waar kun je je aanmelden ? Op COVS.nl zag ik alleen staan Zaanstreek en verder geen info.
Zo, dat waren een hoop vragen he :P

Thanxs,
Pascal

Laatst bijgewerkt door pasmel op 16 mei 2005, 19:09, in totaal 1 keer bewerkt.

16 mei 2005, 13:00
Profiel
KNVB Scheidsrechter

Bericht 
Ik heb gezocht op COVS.NL, maar kon niet zo snel een scheidsrechtervereniging vinden in Purmerend.
Is die er en is iemand van jullie daar lid van ?
Zo ja, hoe zien jullie traingen eruit ?

alvast bedankt,
Pascal

16 mei 2005, 13:05
Profiel
Pierluigi Collina

District: Noord
Groep: 2
Bericht 
Ik ben lid van de SMO *Meppel en Omstreken* en ik vind de trainingen niet belangrijkste. Het gaat mij meer om de scheidsrechter beter te leren kennen en advies te vragen. De training staan altijd garant voor veel plezier en vermaak. Vooral Raoul heeft het vaak te verduren. Tijdens het afsluitende partijtje mist hij alle ballen voor leeg doel :P Hoe hij het doet is nog steeds niet duidelijk ;)

<!--coloro:#3333FF--><span style="color:#3333FF"><!--/coloro--> Mark Verlaat

Scheidsrechter Noord

Zo02 & Reserve Assistent Scheidsrechter Zondag
<!--colorc--></span><!--/colorc-->

Laatst bijgewerkt door ElTonno op 16 mei 2005, 19:10, in totaal 1 keer bewerkt.

16 mei 2005, 13:59
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
<!--QuoteBegin-ElTonno+ma 16 mei 2005, 13:59--><div class='quotetop'>QUOTE(ElTonno @ ma 16 mei 2005, 13:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--> Ik ben lid van de SMO *Meppel en Omstreken* en ik vind de trainingen niet belangrijkste. Het gaat mij meer om de scheidsrechter beter te leren kennen en advies te vragen. De training staan altijd garant voor veel plezier en vermaak. Vooral Raoul heeft het vaak te verduren. Tijdens het afsluitende partijtje mist hij alle ballen voor leeg doel :P Hoe hij het doet is nog steeds niet duidelijk ;) <!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ohwwwwwwwwww Mark, dat is heel iets anders dan dat Raoul altijd zegt want hij vertelt hier dat hij topscorer is bij de scheidsrechtersvereniging en dat hij nooit mist ;) .

Martin

16 mei 2005, 19:11
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
oh jee................

-------------------------------------------------------------------
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Alcides 100 jaar<!--colorc--></span><!--/colorc-->!! En vanaf nu de titel <!--coloro:#FFCC00--><span style="color:#FFCC00"><!--/coloro-->Koninklijk<!--colorc--></span><!--/colorc-->!

16 mei 2005, 19:22
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
[quote=pasmel,ma 16 mei 2005, 12:00]

MAW [/QUOTE]
MAW,

Doe jij actief mee met de trainingen ?
Waar bestaat een training uit bij SVZ ? En op welke dagen wordt er getrained ?
Hoeveel is de contributie, waar kun je je aanmelden ? Op COVS.nl zag ik alleen staan Zaanstreek en verder geen info.
Zo, dat waren een hoop vragen he :P

Thanxs,
Pascal [/quote]
Ik doe actief mee aan de trainingen, alleen niet elke keer, wedstrijden gaan voor.

De SVZ zit in Wijde Wormer en is heel makelijk te bereiken via de Coentunnelweg.
Vanaf Purmerend zuid de tweede afslag Wijde wormer/ Zaandijk.

Wij trainen op dinsdag en donderdag vanaf 19:30, en het is echt een aanrader, ik zou het leuk vinden als je proef zou komen trainen.

MAW

16 mei 2005, 21:28
Profiel WWW
Pierluigi Collina

District: Oost
Groep: za01
Bericht 
Ik ben lid van COVS Valkenswaard én Nijmegen.
Ik merk dat beide COVS'en vee hetzelfde doen: veel loopoefeningen en weinig/geen partijtje.
Bij Valkenswaard wordt er ook aandacht besteed aan lichaamscoördinatie. Bij Nijmegen is er veel aandacht voor intervaltraining en sprinten.
Ik train normaal gesproken bij Nijmegen, in vakanties bij Valkenswaard, omdat ik dan veelal thuis ben.
Ik moet wel zeggen dat er maar weinig jonkies bij Valkenswaard trainen, Ik denk dat de gemiddelde leeftijd daar in de 50 ligt, bij Nijmegen zal het begin 40 zijn denk ik.

16 mei 2005, 21:38
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende