Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 aug 2018, 08:27

Antwoord op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
zaalvoetbal kampioenschap Oss/Uden 
Auteur Bericht
Pierluigi Collina

Bericht 
Michel984 schreef:
Ik was overigens de nummer 10 van Zutphen..

Ik was die kale scheidsrechter :lol:

Klik hier om een PB te sturen naar het team jeugdscheidsrechter.nl

18 jan 2010, 09:57
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Martin schreef:
Ik was die kale scheidsrechter :lol:

Martin,

Jammer dat wij niet samen hebben gefloten. Ik heb bijna alle mijn westrijden samen met Juroen gefloten.

Mohamed.

18 jan 2010, 11:08
Profiel
KNVB Scheidsrechter

Bericht 
Aha, okee. Die kan ik me ook nog wel herrineren, maar waren er niet 2? Eén die floot in het geel en één die floot in het grijs/zwart. Die lange speler van Breda kan ik me ook nog wel herrineren :P. Die stond in de finale nog een tijdje bij me.

COVS: Zutphen
Groep: ZAT 23

Klik voor mijn programma, uitslagen, statistieken en rapporten op de onderstaande link:
<a href="http://www.refstat.nl/servlet/users/499/" target="_blank">http://www.refstat.nl/servlet/users/499/</a>

18 jan 2010, 11:09
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Ik heb ook een leuke dag gehad, hoewel het resultaat niet goed was. Wij misten twee goede spelers, en kregen daar twee kneusjes voor terug. En als dan ook nog een van je beter geachte spelers zo'n boerenl*l is om in 5 wedstrijden 3 keer geel te pakken...

Onze eerste wedstrijd was tegen de uiteindelijke winnaar Breda. Ik vond Breda absoluut niet het beste team, maar zij hadden een speler rondlopen die met afstand de beste speler van het toernooi was. Die maakte dan ook het verschil, waardoor wij met 4-0 verloren. Een speler van ons pakte een oerdomme gele kaart, wat van mij ook rood had mogen zijn. Ik, als aanvoerder, en onze leider hebben hem daarvoor ook zijn huid volgescholden.

De tweede wedstrijd tegen Drenthe en vrienden.. Wij komen met 1-0 achter, en uit een aanval maakt onze keeper notabene de gelijkmaker. Nog een paar goede kansen voor ons. We raken twee keer de paal, Stijn tikt een schot van mij uit de kruising, en met een punter schiet ik even daarna een lens uit Stijn's oog. Mijn hoogtepunt van de dag. We ruiken winst, maar helaas... Eerdergenoemde speler pakt, scheidsrechter-onwaardig, een tweede oliedomme gele kaart voor commentaar op de leiding. In het overtal scoort Drenthe de 2-1. Wij besluiten daarop dat de speler niet meer meedoet.

In de derde wedstrijd tegen Vlaardingen pakken we een snelle voorsprong. De keeper dekt de korte hoek af, ik prik hem met het puntje in de lange hoek. Ik raak nog een keer de paal, en een speler van ons mist een opgelegde kans. Vervolgens gaan we lekker blunderen achterin, en staan we in no time weer een verloren wedstrijd te voetballen. We verliezen vervolgens met 4-2.

De laatste wedstrijd van de poule mogen we tegen Zutphen. Omdat we geen wissels meer hebben (twee blessures en een verwijdering), mag ik 20 minuten aan de bak. Komen snel met 3-0 achter, en vervolgens gaan we voetballen. In no time maken we 3-3, waarbij de keeper blundert door een puntertje van mij totaal verkeerd in te schatten. Vervolgens lopen we met alle spelers vooruit, inclusief keeper. Zutphen maakt hier heel handig gebruik van door twee keer te scoren. We maken tenslotte nog wel de 6-4 uit de mooiste goal van de dag. Ik trap een belachelijke corner met een boogje ruim over de tweede paal. Een speler schiet de bal met een volley op de keeper, de bal komt terug, en een andere speler knalt de bal met een volley achter de doelman.

Uiteraard mogen we dan ballen om de laatste plek. De tegenstander is verrassend Deventer, de regerend kampioen op het veld. Staan weer niet slecht te ballen, maar doen onszelf weer de das om. Omdat we geen wissels hebben, de meesten op hun tandvlees lopen en het eigenlijk nergens meer om gaat, mag de verwijderde speler toch nog even mee doen. En ja hoor, weer loopt hij tegen een oerstomme en wederom terechte gele kaart aan. En weer scoort de tegenstander in de overtal-situatie. En zo verlies je dan ook de laatste wedstrijd.

Voetballend was het niet succesvol, maar wel leuk. Heb lekker kunnen ballen. Heb me alleen rot geergerd aan de teamgenoot die 3 keer geel wist te pakken. Die had duidelijk de insteek van de dag niet begrepen.
De arbitrage was over het algemeen uitstekend. Uitschieters waren Juroen, Martin en een collega die ook op het districtstoernooi in Zuid II floot. Volgens mij is dat forumlid Azamed, de letters van voor- (..amed) en achternaam (Az...) passen in ieder geval prima! Een duo viel m.i. enigszins buiten de boot, door niet dezelfde strakke lijn te hanteren als de overige collega's.
Deze dag heeft in mijn ogen de discussie gerechtvaardigd, dat een COVS toernooi scheidsrechters uit de hoogste groep(en) vereist.

Heb veel forumleden gezien, KleineHerman (kun je niet over het hoofd zien), Jordy, Rik, Martin, Hilko, Stijn, en natuurlijk mijn vrienden Anton, Stephan, Juroen en Eric.

Juroen, namens mijn vrouw bedankt voor de complimenten. Ik ben het er uiteraard mee eens, alhoewel ik moet zeggen dat het meisje achter de bar wel twee enorme voordelen had! ;)

Laatst bijgewerkt door Geertje op 18 jan 2010, 13:19, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jan 2010, 13:17
Profiel
Club Scheidsrechter

Bericht 
Geertje schreef:

De arbitrage was over het algemeen uitstekend. Uitschieters waren Juroen, Martin en een collega die ook op het districtstoernooi in Zuid II floot. Volgens mij is dat forumlid Azamed, de letters van voor- (..amed) en achternaam (Az...) passen in ieder geval prima!

Geert,
het klopt, ik heb ook in Panningen gefloten en ben forumlid AZAMED.

Geertje schreef:

Deze dag heeft in mijn ogen de discussie gerechtvaardigd, dat een COVS toernooi scheidsrechters uit de hoogste groep(en) vereist.

Hier ben ik het niet eens met je, Ik fluit nu nog in groep 2 en behoor niet tot de scheidsrechters uit de hoogste groepen. maar wie weet !

Mohamed

18 jan 2010, 13:58
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Geertje schreef:
Ik ben het er uiteraard mee eens, alhoewel ik moet zeggen dat het meisje achter de bar wel twee enorme voordelen had! ;)

Ja hoor ook al opgevallen en ze heet Dionne, Geert ;)

Laatst bijgewerkt door Martin op 18 jan 2010, 14:22, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jan 2010, 14:21
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Azamed schreef:
Geert,
Hier ben ik het niet eens met je, Ik fluit nu nog in groep 2 en behoor niet tot de scheidsrechters uit de hoogste groepen. maar wie weet !

Mohamed

Maar ook zeker niet een van de laagste groepen Mohamed. Dat stapje hoger gaat wel komen, dat weet ik zeker.

Laatst bijgewerkt door Geertje op 18 jan 2010, 14:26, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jan 2010, 14:25
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Martin schreef:
Ja hoor ook al opgevallen en ze heet Dionne, Geert ;)

Ik had Ballonne een betere naam gevonden!

18 jan 2010, 14:31
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Azamed schreef:
Geert,

Mohamed

Volgens mij is dat die hele vervelende :P

Stephanoss *wil de bal intrappen*

Scheids: '' fuuuuuut '' *wijzend naar de andere kant (bal lag niet op de lijn)*

Stephanoss: ''arggg niet zo flauw''

1 min. later

Stephanoss *wil de bal intrappen en legt overdreven, pestend en redelijk provocerend de bal op de lijn..

Scheids: '' fuuuuuut '' *wijzend naar de andere kant

Stephanoss: ''ahhhhh gvd de bal ligt toch op de lijn''

Scheids: je stond met je voet binnen de lijn

ARG $%^$#^%#%#

:ph34r: :ph34r: :P

Laatst bijgewerkt door stephanoss op 18 jan 2010, 15:50, in totaal 1 keer bewerkt.

18 jan 2010, 15:49
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
Geertje schreef:

Ze waren wel heel lief B)

18 jan 2010, 16:07
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
En ineens was iedereen vertrokken. Was wel balen.

Want voordat ik afreis naar Beilen moet er toch heel wat gebeuren.
Geert en aanhang en Stijn kende ik natuurlijk al. Leuk om ook gesproken te hebben met de mannen van het JS.nl.
Heb je ook een keer de namen achter de mensen!!!

Ook weer een motivatie om hier actief te blijven.

De bardame had inderdaad wel wat voordelen,..........

18 jan 2010, 17:06
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Azamed schreef:
Martin,

Jammer dat wij niet samen hebben gefloten. Ik heb bijna alle mijn westrijden samen met Juroen gefloten.

Mohamed.

Hey Mo,

ja was ook jammer alleen dat kwam door de indeling want zo floot ik bijna al mijn wedstrijden met Dennis.
Heb zeer genoten van de dag en moet zeggen dat de sfeer onderling, qua teams, scheidsrechters en begeleiders ook zeer goed te noemen waren. Ook niets meer dan complimenten voor de organisatie en voor ons met name Jordy, hij had het allemaal goed geregeld.

Na afloop was het zeker nog heel gezellig en heb zeer veel leden van js.nl gesproken en gezien. Heel leuk dat je nu ook gezichten achter de naam weet. Hoop dat dit weer uitgebreid wordt op het NK veld 2010 in Emmen.

18 jan 2010, 21:02
Profiel
Pierluigi Collina

District: West II
Groep: Elite zaal
Bericht 
Wij hebben van deze dag weer een gezellig weekend gemaakt.

Hieronder het stukje uit het verslag over het zaalvoetbal.
Ik zal jullie de details over het kaarten en de alcohol maar besparen. :o

Zaterdagochtend werd afgereisd naar Oss. Onder de bezielende leiding van de coaches Rob en Herman werd de eerste wedstrijd aangevangen tegen Zutphen. De naam Hans werkte als een gele lap op de scheidsrechters, want beiden mochten 2 minuten gaan zitten.
De een voor een “on” bewuste handsbal, volgens de dader althans, niet voor de rest. De ander voor praten, wegens niet gegeven geel voor hands van de tegenpartij. De wedstrijd zelf ging helaas verloren met 1-2 (doelpunt Jesse Zwaard).

In de wedstrijd tegen Breda werden twee persoonlijke fouten ons noodlottig en ook deze wedstrijd werd met 1-2 verloren (doelpunt Patrick Zwaard). Tegen Venlo leek het tij gekeerd en werd een overwinning geboekt van 4-2 (doelpunten Jesse (2), Patrick en Hans Spaans).

De laatste poulewedstrijd tegen Drenthe mocht niet verloren worden om nog 3e te worden. Na een 1-0 voorsprong (Patrick) leek de doelstelling eenvoudig haalbaar te zijn. De mooiste kansen op 2-0 werden om zeep geholpen. Een onverwachte tegengoal bracht de ploeg dusdanig van slag dat vlak hierna ook de 1-2 geincasseerd werd. Deze mokerslag kwamen we niet meer te boven.

De strijd om plek 7/8 tegen Haarlem bleef over. Een achterstand kon nog waren omgebogen, maar niet voor lang. Uiteindelijk ging ook deze wedstrijd verloren, dit keer met 3-4 (doelpunten Patrick, Bart en Jesse). Meest waardevolle speler was invaller keeper Edwin, die bewees dat je ballen gewoon kan tegenhouden zonder je neus te gebruiken.

Webmaster van de Vlaardingse Scheidsrechters Vereniging

18 jan 2010, 22:16
Profiel WWW
Pierluigi Collina

Bericht 
Geertje schreef:

Houd zich in om niet de hyves foto's te posten

19 jan 2010, 00:04
Profiel
Pierluigi Collina

Bericht 
stephanoss schreef:
Houd zich in om niet de hyves foto's te posten

Heb ik al geprobeerd maar dat lukt niet, Stephan..

19 jan 2010, 09:39
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende